Gå til innhold

BK:to ferske bilder av athen, hellas

dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte bildene, enig med deg om at det ene bildet hadde fungert enda bedre uten lyktestolpen. hvor langt unna trærne/blomstene/greinene står du på det første bildet, er usikker på hva det er, avhengig av hvor nære du står.

Edit: ser vel egentlig mest ut som trær.

Endret av jarwa
Lenke til kommentar

For å begynne med bilde nr. 2:

Etter min smak blir husene for mørke. Solnedgangen i seg selv er ikke spektakulær nok til å holde hele bildet oppe, og husene kommer ikke godt frem. Du kunne eksponert litt lysere, men da ville du nok mistet mye i himmelen. Gradert gråfilter eller HDR stod kanskje ikke på menyen, så da får kunklusjonen bli at du har valgt et for vanskelig motiv. Kanskje noe kan fikses i redigeringsprogramvare? Jeg savner også en strengere komposisjon og et tydeligere blikkfang. Hvis originalen er av god kvalitet tror jeg nok du kan få til noe med en crop, for det er mange fine detaljer i bildet!

I bilde nr. 1 kommer byen bedre frem, men himmelen er ikke like spennende. Vanskelig, den der. Du har også valgt å ta med en forgrunn, og det pleier jeg å like. Dessverre var den ikke...hmmm...voldsomt rålekker ;) Det blir mest til at den skygger for husene, og øynene mine vet ikke helt hvordan de skal vandre i bildet.

Selv om kritikken kanskje virker en smule negativ, mener jeg det er potensial ute og går her. Denne gangen kom du bare ikke helt i mål. Derfor må du nok "dessverre" en tur til til Athen. Hvis noen protesterer kan du si at det var jeg som sa du måtte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...