BareGjest Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei .. Har et Asus Maximus Formula liggende som jeg får noen helt syke MB, SB og NB temps på, samtlige ligger mellom 50-60, ikke økt volt på verken SB eller NB? Noen som har forslag til kjølere som jeg kan bytte ut standard kjøleren med? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann! Etter det jeg har forstått på Asus sin striker og maximus serie, så skal det være ganske så vannskelig å få fjernet den originale kjøleren begrunnelsen er at kjølepastaen som asus har montert, fynker bedre som lim en til kjøling. Har sett en del tilfeller der folk har revet med seg hele NB og SB under demontering. Etter de jeg har forstått så er tryggeste måte å varme kjøleren høyt opp og deretter "slide" den av. Men tibake til det du egentlig spurte om: Temperaturene var ikke så ekstremt høye uten om ved 60celsius. Min (maximus formula) ligger på en 45 celsius og er oppe i 50 ved stresstest. Du kunne jo kjøpt vannkjøling? Eller vil nok det beste alternativet være å få litt bedre gjennomstrømning i case ditt. Har du bra/mange nokk vifter? Har du overklokket noe på pcen din? CPU, RAM, GPU ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå