Gå til innhold

Knust skjerm HTC Touch Diamond

monzilla

Anbefalte innlegg

Hoi folkens. Jeg har knust skjermen på HTC Touch Diamond`en min. Den er ikke fullstendig knust, skjermen virker. Men det er en stor sprekk i glasset på innsiden. Kan nesten virke som om det er en klemskade. Skjermen virker helt fint selv om jeg trykker over der sprekken er.

Det jeg lurer på er om det er noen av dere der ute som har erfaring med slikt, og vet hvor mye det vil koste å reparere dette? Jeg tenker at jeg ikke trenger ny skjerm, men bare glasset som dekker skjermen. Men jeg har som sagt nada snøring på hvordan en slik telefon er bygget opp. Hvis det koster mer en 2000 skroter jeg telefonen og kjøper meg en nye en - med taster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoi folkens. Jeg har knust skjermen på HTC Touch Diamond`en min. Den er ikke fullstendig knust, skjermen virker. Men det er en stor sprekk i glasset på innsiden. Kan nesten virke som om det er en klemskade. Skjermen virker helt fint selv om jeg trykker over der sprekken er.

Det jeg lurer på er om det er noen av dere der ute som har erfaring med slikt, og vet hvor mye det vil koste å reparere dette? Jeg tenker at jeg ikke trenger ny skjerm, men bare glasset som dekker skjermen. Men jeg har som sagt nada snøring på hvordan en slik telefon er bygget opp. Hvis det koster mer en 2000 skroter jeg telefonen og kjøper meg en nye en - med taster.

En del butikker her du kan kontakte!

http://www.amobil.no/artikler/her_faar_du_...paa_dagen/38562

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Har nettop knust min skjerm på min HTC Touch Diamond 2 (vær oppmerksom på at dette er IKKE Diamond1, men Diamond2) Har planer om å kjøpe nytt glass og touch-skjerm på http://www.mytrendyphone.no hvor det er bare å klikke seg frem til sin mobil og deretter kjøpe det av utstyr man trenger =) som det er ekstremt masse av der. for min Diamond2 koster d 209 kr(+34kr i frakt) for nytt glass og ny touch skjerm, som er det jeg trenger for å få min tlf oppe å gå igjen =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...