Gå til innhold

MS med ny aksjon mot piratene.


archongamer

Anbefalte innlegg

For meg spiller det ingen rolle om jeg blir bannet..har blitt det en gang før. + 3røde en gang.1 rødt en gang så 3boxer. holder på med min 4..

 

for att jeg ikke skal flashe min x-box må spillene halveres i pris, 200,- maks for ett spill

 

blir jeg bannet i dag, er det bare å kjøpe en ny box til under 1000,- prisen av 2nye spill.. ikke rart att folk modifiserer.. har også gjort det på min wii.. venter bare på att det kommer noe på ps3 også.

 

Vel, dagens maskiner er ikke like lette å modifisere. Man må bytte ut dvd romen med en eldre en og det kan bli ganske dyrt hvis man ikke gjør det selv. Og man får jo da en eldre og mest sannsynlig dårligere dvd rom som kanskje har vært brukt et par år allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og man får jo da en eldre og mest sannsynlig dårligere dvd rom som kanskje har vært brukt et par år allerede.

 

Er null problem å skaffe nye "gamle" drev-modeller til 360, ihvertfall per i dag. Jeg kjøpte et dusin BenQ drev på Ebay for noen måneder siden, alle helt ubrukt. Men hvem vet i framtiden, så derfor kjøpte jeg et par ekstra.

Lenke til kommentar
Synes det er fullt forståelig av Microsoft, men leit likevel.

 

Men, når vi kan få konsollen til under tusenlappen er det lett forståelig at det er spillsalgs som gir dem penger. På de som bare kjøper billigste versjon, fikser den og laster ned spill gjør de ingenting annet enn å tape penger.

 

Leit. Jeg skulle gjerne hatt det litt annerledes. 2k for Arcade, og makspris på nye spill på 300 kr hadde vært flott for meg.

 

edit: Også morsomt å merke seg at Microsoft ikke klarer å beskytte konsollen, så mye erfaring som de har, mens PS3 klarer seg fint så langt.

 

Er vel en del med at PS3 har bluray. Ikke særlig mange med bluray brennere der ute enda og platene er jo ganske så dyre. Så ikke særlig "marked" for det på PS3. Wii har jo også kopiering.

 

 

Nåja.. piratene har jo holdt på i lang lang tid med å kjøre spill fra hdd, uten at dette har lykkes såpass at det er blitt lansert. De har vistnok tatt noen steg fremover, men det ser ikke ut som om at løsningen er klar ennå. For min del håper jeg at den aldri kommer. Blu-ray er nok ett lite hinder her, men heller programvaren, som binder sammen hw og sw som er problemet. Hypervisor er det som stopper hackerene sålangt. Godt jobbet av Sony å holde konsoll piratfri så lenge. Er vel første gangen en konsoll har klart å unngå piratene så lenge?

 

Men uansett håper jeg MS klarer å stenge ute mest mulig pirater, samtidig som de unngår å treffe på uskyldige ofre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...