michael691 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er 5 år siden jeg spilte BT Og har kommet ganske langt nå. Det er alltids gøy å spille old skool spill. Men spørsmålet var; Hvor får jeg sugekopp skoene? Også et annet spørsmål; Den verdenen hvor det er et svært tre og man går gjennom sessonger (vinter,sommer, høst osv. Er det i Banjo Tooie eller Kazooie? takker Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Husker ikke helt hvor du får de sugekopp skoa, med den verdenen du snakker om er jeg ganske sikker på er fra Banjo-Kazooie. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Husker ikke helt hvor du får de sugekopp skoa, med den verdenen du snakker om er jeg ganske sikker på er fra Banjo-Kazooie. Fant sugekopp skoa i Gruntys Industries verdnen. Faen at den verdenen er i Kazooie. Det er liksom den beste verdenen i serien jo! ^^ takk. edit: skrivefeil Endret 17. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Banjo&Kazooie ja.. og nå fikk du meg frista til å spille det igjen kanskje koble opp litt N64 og snes idag : ) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Banjo&Kazooie ja.. og nå fikk du meg frista til å spille det igjen kanskje koble opp litt N64 og snes idag : ) Hehe Jeg slutta med Tooie nå. Helt til jeg kom til den verdnen hvor man kan være en vaskemaskin, hater det x) og nå har jeg mista motivasjonen Men skal prøve meg litt på Banjo Kazooie når jeg er bored. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå