eLang Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei. Lurer på om det er andre som opplever en del irriterende problemer i PS CS4? Det som skjer er når jeg f.eks bruker crop verktøyet er at det ofte havner på steder, gjerne langt uten for bildet når jeg prøver å flytte på det. Også stamp tool oppfører seg merkelig, kloner fra plasser jeg ikke har valgt etc.. Når jeg holder nede space for å panorere rundt på et bilde lever det nærmest sitt eget liv. Hadde ingen av disse problemene i CS3. Windows Vista x64 - dual core 2 - 4GB RAM Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hallo! Det fungerer helt smertefritt her altså.. Macbook Pro c2d 4gb. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Windows Vista x64 Hadde jeg vært en i klassen min så hadde jeg begynt å ledd nå... Har fått liknende problemer i CS3, men da har det rettet seg etter et par sekunder... Prøvd re-installering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå