Joachim_F Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skaperne av Dark Messiah of Might & Magic har måttet avslutte arbeidet på et nytt spill. Les mer Lenke til kommentar
jimca2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg hater EA så inderlig for dette! Ikke rart de taper penger når alt de presterer å utvikle er renhakket håpløshet. Det er stor synd på de gode utviklerne der ute som har latt seg kjøpe opp. Hadde endelig bare Blizzard kjøpt opp EA og kastet vekk disse udugelige folka! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Å omrokkere" er og blir en meningsløs pleonasme. Rokkere er verbet du er ute etter. Jeg håper at Arkane får utgitt det de holder på med. Dark Messiah hadde kanskje litt tekniske problemer, men jeg hadde det uanstendig moro med spillet i lang tid likevel. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Dark Messiah rulte... så det er sykt trist at EA skal komme å ødelegge det fine selskapet Arkane. Jeg er på brinken til å rett og slett hate EA, og dis løsninger på "spill". Arkane hadde nok hatt det bedre vis de var med Ubisoft fortsatt. Endret 11. november 2008 av Millha Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Må innrømme at det er herligt å se EA slite (burn baby, burn!!)...men det er trist at det går utover dyktige utviklere. Lenke til kommentar
AnxiousHH Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ikke glem at EA lager spill til PC'er som bare noen få har/ gidder å kjøpe. Crysis f.eks. de hadde sikkert tjent mere på å lage det til consoler også, men det gjorde de ikke. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Økonomien til EA. Spillkunnskapene til Blizzard. Det hadde væert noe Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spillkunnskapene til Blizzard. Og Valve Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Neiiii dette suger. Jeg så veldig fram til dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg