Gå til innhold

Jedi Knight III, ingen aprilspøk...

Anbefalte innlegg

Jedi Knight 3 er under full utvilkling, og kommer etter all sannsynlighet til høsten. RavenGames er utvilkler og programmerer (Soldier of Fortune 1 og 2, co-producer JK II). LucasArts har ingen informasjon rundt spillet... Hva dette skyldes aner ikke jeg...

Offesiell hjemmeside

Et JK III på en Unreal 2 motor hadde vært noe :sikle: , eller en Doom 3 motor :måpe: . Men den gang ei.... Ut i fra screenshots ser det ut til at spillet kjører på en MEGET modifisert Q3-motor, noe som kanskje setter en liten demper på det hele...

EDIT: Tok bort screenshots-linken, siden den ble endret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som kjent, så rocka JKII-Jedi Outcast rompehullet til mange.. Så JKIII gleder jeg meg ganske så bra til..

Eneste aber er at Kyle Katarn ikke skal være med i dette spillet, noe som legger en liten demper :( Men,men

Bring meg dette spillet sier jeg ;>

Lenke til kommentar

Lightsaber var alt for svak i MP i JKII... One hit=one kill trengs...

Man må bare gjøre det mer avansert å angripe/forsvare seg...

Jeg savnet muligheten til å lage en karakter som var "Force-immune" i MP og som kun kunne bruke "standard" våpen slik som i JKI/MOTS.

I det nye starter du med lightsaber :p

Du skulle kunne velge om du skulle ha 1 eller 2 :cool:

Etterhvert finner du Double-edged!! :woot:

Gamesdomain har ett utfyllende intervju..

Lenke til kommentar
Jedi Knight 3 er under full utvilkling, og kommer etter all sannsynlighet til høsten. RavenGames er utvilkler og programmerer (Soldier of Fortune 1 og 2, co-producer JK II). LucasArts har ingen informasjon rundt spillet... Hva dette skyldes aner ikke jeg...

Offesiell hjemmeside

Noen screenshots

Et JK III på en Unreal 2 motor hadde vært noe :sikle: , eller en Doom 3 motor :måpe: . Men den gang ei.... Ut i fra screenshots ser det ut til at spillet kjører på en MEGET modifisert Q3-motor, noe som kanskje setter en liten demper på det hele...

bra freelance bilder det da, den andre linken...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...