Shicca Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jedi Knight 3 er under full utvilkling, og kommer etter all sannsynlighet til høsten. RavenGames er utvilkler og programmerer (Soldier of Fortune 1 og 2, co-producer JK II). LucasArts har ingen informasjon rundt spillet... Hva dette skyldes aner ikke jeg... Offesiell hjemmeside Et JK III på en Unreal 2 motor hadde vært noe :sikle: , eller en Doom 3 motor :måpe: . Men den gang ei.... Ut i fra screenshots ser det ut til at spillet kjører på en MEGET modifisert Q3-motor, noe som kanskje setter en liten demper på det hele... EDIT: Tok bort screenshots-linken, siden den ble endret. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 det så veldig quake3-aktig ut, ja.. ikke så veldig annerledes enn jkII. men, mer fokus på lightsabers er jo alltid bra. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Som kjent, så rocka JKII-Jedi Outcast rompehullet til mange.. Så JKIII gleder jeg meg ganske så bra til.. Eneste aber er at Kyle Katarn ikke skal være med i dette spillet, noe som legger en liten demper Men,men Bring meg dette spillet sier jeg ;> Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kyle skal være med, men du vil ikke spille han. Han skal fortsatt ha en stor rolle i spillet, i følge raven, så det blir sikkert noe som Jan eller Luke i JK2. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 herregud... det er double bladed lighsaber der... å ei som dual wielde... herregud... kjenne det klør...!! Jk II var genialt... Får håpe JK III blir minst like bra... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Får håpe MP delen blir bedre på JK3, for 2'eren var ubalansert og svak. Og så vil vi ha denne lettsabelen til å bli "one hit one kill" Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vel, så må det ikke gå ann å ta unblockable moves, slik som i JK2, det var altfor mange av dem. (lunge, backstab x3, death from above, yellow style special move) Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Lightsaber var alt for svak i MP i JKII... One hit=one kill trengs... Man må bare gjøre det mer avansert å angripe/forsvare seg... Jeg savnet muligheten til å lage en karakter som var "Force-immune" i MP og som kun kunne bruke "standard" våpen slik som i JKI/MOTS. I det nye starter du med lightsaber Du skulle kunne velge om du skulle ha 1 eller 2 Etterhvert finner du Double-edged!! Gamesdomain har ett utfyllende intervju.. Lenke til kommentar
joac Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 åh herregud åh herregud.. Det eneste spillet jeg kjøpte ifjor var jedi outcast.. Det står der helt alene og bare venter på dette spillet !!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Spillet er nå også bekreftet i fra LucasArts Det fulle navnet blir Jedi Knight: Jedi Academy... Jeg gleder meg iallefall... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dette blir jo sinnsvakt bra Gleder meg Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Dette virker lovende! Har tatt fram JK2 igjen etter at det har ligget i hylla og samlet støv en god stund. Det er fortsatt like gøy å mobbe Stormtroopers 8) . Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har aldri hatt en likens følelse, som den jeg fikk første gangen jeg force choket en kompis, og slapp han utfor et stup, den ubeskrivelige følelsen av makt, uufff Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jedi Knight 3 er under full utvilkling, og kommer etter all sannsynlighet til høsten. RavenGames er utvilkler og programmerer (Soldier of Fortune 1 og 2, co-producer JK II). LucasArts har ingen informasjon rundt spillet... Hva dette skyldes aner ikke jeg... Offesiell hjemmeside Noen screenshots Et JK III på en Unreal 2 motor hadde vært noe :sikle: , eller en Doom 3 motor :måpe: . Men den gang ei.... Ut i fra screenshots ser det ut til at spillet kjører på en MEGET modifisert Q3-motor, noe som kanskje setter en liten demper på det hele... bra freelance bilder det da, den andre linken... Lenke til kommentar
Slaym Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Nå er det bare å glede seg utover! Først får vi (forhåpentligvis) Star Wars: Galaxies, og til høsten Jedi Knight III! *besvimer og drukner i sitt eget sikkel Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Dette er ikke JKIII det er et sidesprang til JKII fordi man ikke spiller som Kyle Katarn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå