BeyondDeath Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Heys folka! Sitter på skolen og skal finne et emne å skrive en reportasje om. Er rimelig tomt for ideer og man må levere et utkast snart. Hele poenget er at jeg må ut å intrervjue folk osv. i reportasjen. Bor midt mellom Asker og Drammen ( Røyken ). Noen som har noen ideer til hva jeg kan skrive om? -Kent Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hehe.. IDE stopp? e d ikkje bare å lage seg en brainstorming om hva som kan være aktuelle temaer? les litt i lokal avisen og plukk ut noe som en kan stille spørsmål om? Lenke til kommentar
BeyondDeath Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 hehe.. IDE stopp? e d ikkje bare å lage seg en brainstorming om hva som kan være aktuelle temaer? les litt i lokal avisen og plukk ut noe som en kan stille spørsmål om? I know, IDE stopp til de grader. Har prøvd det også, men alt jeg har kommet opp med er allerede valgt av de andre i klassen. Har sitti å grubla i noen dager:P Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 ja noe dritt når sånnt skjer.. ta for deg treningsvaner blant folket, kosthol og sånnt kjedelige greier. uvaner lærerene har. e vel bare å lage til noe så læreren er happy:) Lenke til kommentar
BeyondDeath Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Hehe ja:P hadde det vært så enkelt så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå