Rescue me Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Regjeringen i Norge skulle også ha gått mer inn for å bygge ut ordntlig nett i Norge. Sitter selv på en linje med 200 kb/s ned og 30 kb/s opp . Lenke til kommentar
ADT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Barack Obama, den nye presidenten i USA, ønsker store endringer når det gjelder hvordan internett brukes i offentlig sektor. Les mer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 *krysse fingrene for at han liker TPB* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Obama liker også åpne standarder og åpen kildekode i følge et intervju jeg leste for et par måneder siden. Bare at han vet hva internett og data er for noe sier meg at han er en mann for framtiden. (Var det ikke sånn at McCain ikke brukte epost inntil for kort tid siden?) KnewtFan: Hittil er det vel Venstre og Senterpartiet som har gått hardest ut for å styrke bredbåndsutbyggingen i Norge. Lenke til kommentar
iAlex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Move to strike Endret 11. november 2008 av wabble Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 de skriver vel sjelden mailen sin selv dog norske ministere gjør iallfall sjelden det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gutter.. er det ikke fortsatt noen år til år 2100? Det 21. århundret startet for nesten 9 år siden. Det første århundret: 0-99 Det andre århundret: 100-199 Det tredje århundret: 200-299 . . Det 21. århundret: 2000-2099 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Obama liker også åpne standarder og åpen kildekode i følge et intervju jeg leste for et par måneder siden. Bare at han vet hva internett og data er for noe sier meg at han er en mann for framtiden. (Var det ikke sånn at McCain ikke brukte epost inntil for kort tid siden?) Har du link intervjuet? Skulle gjerne sett hvor peiling han faktisk har. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Husker ikke hvor jeg fant det og har ikke peiling på hvor jeg kan finne det frem igjen. Uansett, det virket som han viste litt om temaet, uten å være noen ekspert. Redigert: Mulig du finner linken i den frie kafeen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg får mer og mer sansen for obama for hver dag som går. Tror virkelig han har det som trengs for å få USA på rett kjøl igjen. Ikke bare virker han skikkelig oppegående (i motsetning til sin forgjenger), men han virker også som en real fyr som virkelig bryr seg om folket. Endret 11. november 2008 av apollox Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Rettelse til artikkelen: Internett er et egennavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå