Gå til innhold

Dine Lotto historier? Vunnet - tapt mye?

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Er du en Lotto spiller, eller nøyer du deg med at "man vinner aldri uansett, så er ikke noe poeng". Ser det er endel yngre spillere som leverer inn kuponger idag, enn det var for feks, 5-6 år siden. Noen som har noen dramatiske historier å fortelle rundt premier, hendelser eller liknende?

Selv har jeg vært borti det at jeg kunne vært Millionær om hvis jeg bare hadde hugset å levere inn kupongen. Alltid surt å se på resultatene at nærmest alle tallene(som jeg skulle levere inn), gikk rett i boks. Men sånn er det nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pluss at sjangsene for å vinne er så små.

Sant nok, men om det er deg eller en i Buskerud som vinner. Er like stor overraskelse for deg som for en i Oslo, antar jeg. Men som sant skal sies, så hvis man ikke spiller kan man iallefall ikke klage på at man ikke vinner. ^^

Lenke til kommentar

Nei, selvfølgelig kan man ikke det :)

Og jeg klager ikke. Om jeg hadde fått en million eller ti mellom henda hadde det selvsagt vært å foretrekke, men jeg har det helt fint uten også. Jeg lever, har ferskt brød hver dag, og et greit sted å bo.

Overfladisk, kanskje... men jeg liker det alikevel :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvis Real Madrid vinner over Deportivo, Inter vinner over Sampdoria, Sevilla vinner over Racing S, Lazio vinner over Cagliari, Barca vinner over Osasuna og Liverpool vinner over Everton blir jeg Ca. 190.000,-kr rikere. (PS: Har tipper flere kamper i helga som har gått inn allerede)

Hehe, er jo ikke helt umulig!

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvis Real Madrid vinner over Deportivo, Inter vinner over Sampdoria, Sevilla vinner over Racing S, Lazio vinner over Cagliari, Barca vinner over Osasuna og Liverpool vinner over Everton blir jeg Ca. 190.000,-kr rikere. (PS: Har tipper flere kamper i helga som har gått inn allerede)

Hehe, er jo ikke helt umulig!

Haha.. Den der gikk jo rett til helvette.. ;p

Under EM04 mekket jeg og en kompiss en bong med 9 kamper elns, vi hadde 100 lappen klar og bongen ferdigkrysset, men ingen over 18 til å levere den for oss.. Heldigvis røk bongen på at en av kampene endte uavgjort istedefor H eller B! Gevinsten ville vert på over 200 000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...