Nidaroo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er du en Lotto spiller, eller nøyer du deg med at "man vinner aldri uansett, så er ikke noe poeng". Ser det er endel yngre spillere som leverer inn kuponger idag, enn det var for feks, 5-6 år siden. Noen som har noen dramatiske historier å fortelle rundt premier, hendelser eller liknende? Selv har jeg vært borti det at jeg kunne vært Millionær om hvis jeg bare hadde hugset å levere inn kupongen. Alltid surt å se på resultatene at nærmest alle tallene(som jeg skulle levere inn), gikk rett i boks. Men sånn er det nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tipper kvar veke, har vunnet 50 kroner som eg aldri tok ut. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vant ca. 2200 kroner for et par år siden på Lotto. Nå spiller jeg ikke Lotto lenger. Slutta delvis fordi jeg ikke gadd eller glemte å levere kupongen, pluss at sjangsene for å vinne er så små. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 pluss at sjangsene for å vinne er så små. Sant nok, men om det er deg eller en i Buskerud som vinner. Er like stor overraskelse for deg som for en i Oslo, antar jeg. Men som sant skal sies, så hvis man ikke spiller kan man iallefall ikke klage på at man ikke vinner. ^^ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nei, selvfølgelig kan man ikke det Og jeg klager ikke. Om jeg hadde fått en million eller ti mellom henda hadde det selvsagt vært å foretrekke, men jeg har det helt fint uten også. Jeg lever, har ferskt brød hver dag, og et greit sted å bo. Overfladisk, kanskje... men jeg liker det alikevel Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Må også tilføye det at penger gjør man ikke lykkelig. Er liksom selv ikke ute etter millioner av penger, men kanskje bare 100 000 kroner hadde vært noe, iallefall i skrivende stund. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har vunnet 3 onsdager på rad på vikinglotto, dog med en gevinst på ikke mer enn 40-50 kr. Én gang på vanlig lotto, men premien var bare småpenger det også Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bestafaren min vant 60 000 for et par år siden. Han var rimelig "høy" på den tiden,jah. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Dro inn 6 tusen på Tippingen forrige helg. 17 lapper i Viking lotto. Lenke til kommentar
mutlu123 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Moren min leverte inn lotto for et par uker siden. Det merkelige var, at alle tallene på kupongen var et tall høyere enn vinner rekka Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 eneste måten å virkelig vinne "på lotto" er å SPARE pengene på en egen konto istedefor å bruke dem. etter ett år sitter du med pengehaugen som går til sydenprosjektet Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hvis Real Madrid vinner over Deportivo, Inter vinner over Sampdoria, Sevilla vinner over Racing S, Lazio vinner over Cagliari, Barca vinner over Osasuna og Liverpool vinner over Everton blir jeg Ca. 190.000,-kr rikere. (PS: Har tipper flere kamper i helga som har gått inn allerede) Hehe, er jo ikke helt umulig! Endret 24. januar 2009 av sir-alex Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvis Real Madrid vinner over Deportivo, Inter vinner over Sampdoria, Sevilla vinner over Racing S, Lazio vinner over Cagliari, Barca vinner over Osasuna og Liverpool vinner over Everton blir jeg Ca. 190.000,-kr rikere. (PS: Har tipper flere kamper i helga som har gått inn allerede)Hehe, er jo ikke helt umulig! Haha.. Den der gikk jo rett til helvette.. ;p Under EM04 mekket jeg og en kompiss en bong med 9 kamper elns, vi hadde 100 lappen klar og bongen ferdigkrysset, men ingen over 18 til å levere den for oss.. Heldigvis røk bongen på at en av kampene endte uavgjort istedefor H eller B! Gevinsten ville vert på over 200 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå