Jalla Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Feilmeldinga: "Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There may not be a sound device installed on your computer, it may be in use by another program, or it may not be functioning properly." Noen som har erfart det samme/har en lur løsning på dette? Hører ding og klikk i windows som normalt, kjører cuteftp og kazaa lite i bakgrunnen nå, men det er like galt uten. GlobalDivX og QuickTime player funker med lyd. Bruker WMP 9 som standard player og, merk dette alle alternativister: !! VIL IKKE BRUKE NOEN ANNEN PLAYER !! Sorry for ropinga, men er lei av besservisserting som "..installer linux.." og "..installer Opera..." til alt en spør om. Men jeg blir ytterst happy, takknemlig og servil hvis noen kan gi meg en løsning på problemet. På forhånd takk System: *amd Tbird 1400@1600 *Soundblaster Live!5.1 Platinum *Abit KT-7a RAID *Masse annet stæsj Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Øhhh. :oops: Fjerna og reinstallerte skiten. Alt ok da gitt.. Og jeg som anser meg for å ha rimelig peil og greier.. Fy skamme seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå