HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har tidligere vært på utplassering på min nåværende arbeidsplass, og har også hatt flere vikarjobber, men jeg har aldri fått noen attester. Jeg har jo tenkt som så at dem kanskje ikke gir ut attester for så korte vikariater, og ihvertfall ikke for utplassering. Men her en dag fant jeg dokumenter for dette (altså maler for attester, både når det gjelder utplassering og vikariat). Jeg spurte også en kamerat som har jobbet en del her, og han har fått attest hver eneste gang han har jobbet her. Hva betyr dette? Betyr dette at jeg har gjort en dårlig jobb (noe jeg føler ikke stemmer)? Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 på vikarjobber SKAL du, såvidt jeg veit, ha attest på utplassering via skole osv. er det ikke vanlig å få det (ihvertfall har aldri jeg fått det) Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo bare å be om en attest når du har sluttet på jobben, det er ikke en selvfølge at sjefen automatisk lager en attest til deg, ikke alle som gidder når dem ikke får beskjed om det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Men i etterkant har jeg jo hørt om flere som har fått det herfra, uten å spørre. Men det er vel uansett for seint nå. Er vel snart et år siden. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er ikke forseint nei en attest er bare et bevis på at du har jobbet/vært utplassert der, den må ikke ha med hvor godt du har jobbet osv. Så hvis du husker datoene burde det ikke være noe stress Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Da skal det vurderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå