Nuntun Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei Jeg trenger ny mus til den bærbare datamaskinen min. Jeg har også vært på utkikk etter en fjernkontroll som kan styre musikk/power point osv. Så når jeg så Dennemusen til Microsoft syns jeg at den virket perfekt. Men den er relativt dyr, og virker litt klumpete. Så det jeg lurte på var om det finnes et lignende produkt, til en lavere pris eller med bedre design/brukervennlighet? Om det ikke finnes noen andre lignende produkter kan også en ekstern fjernkontroll/mus være aktuelt. Jeg ønsker ikke å betale så mye for noen av delene siden jeg ikke bruker det så ofte. Jeg har bluetooth på den bærbare, så om det finnes hadde det vært perfekt med både mus og fjernkontroll som går på bluetooth. Så om noen har noen ideer/forslag til dette hadde det vært perfekt mvh Lenke til kommentar
Star Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Har en slik, og er meget godt fornøyd Fjernkontroll - Der er jeg blank.. Har prøvd en del mediacenter kontroller med utelukkende negative erfaringer.. Det finnes dog programvare til mobiltelefon som lar deg fjernstyre maskinen via bluetooth Endret 11. november 2008 av Star Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Hva tror dere om denne fjernkontrollen? Den selges på teknikmagasinet til 279.- Så om jeg da også kjøper en mus som denne burde jeg vel egentlig ha det jeg trenger. Hva dere tror om disse 2? Og er det noen som vet om bedre/billigere produker med lignende funksjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå