Joe DiMaggio Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei. Jeg laster ned en del operativsystemer fra Microsoft Volume Licensing. En del av det jeg laster ned kommer i .EXE format. Hvordan får jeg dette til å bli en brukbar operativsystem CD/DVD som kan boote? Mye ligger i .ISO. Da er det jo kjempe lett! Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er ikke exe-filen bare en self extractor som pakker ut ISO da? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Nei, den pakker som regel ut filen som er inni .ISO. Kopierer jeg det ut til en CD/DVD vil den ikke boote sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 går ut i fra at du laster fra msdn eller tilsvarende. Da pleier jeg alltid sette på filter for dvd/cd så slipper jeg å se exe filene. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg bruker MVLS... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Regner med du bruker winrar her og har bare klikket next, next, next under instalerringen, så da åpner winrar iso filer.... Den ISO fila som kommer ut etter at du har kjørt den exe fila du lastet ned, den iso fila skal brennes som et image til ei cd plate.... Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis den pakker ut alle filene til en mappe, så ligger nok boot filene der og - du må bare lage en cd/dvd som er bootbar av dem. Evt nliteos eller vliteos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå