Rescue me Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 370-modellen har veiledende utsalgspris på 149 dollar, mens 470 vil ligge rundt 700 dollar. Stor forskjell på pris må jeg si. Hvor stor er ytelsesforskjellen? Lenke til kommentar
int20h Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Quadro FX 470 og 370 bringer Nvidias proffplattform til maskiner med mindre formfaktor. Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 370-modellen har veiledende utsalgspris på 149 dollar, mens 470 vil ligge rundt 700 dollar. Stor forskjell på pris må jeg si. Hvor stor er ytelsesforskjellen? SFF maskiner er i grunn ganske smarte som mediamaskiner. Kan man bruke disse kortene med media i tankene. Tenker da på HW dekoding av film. Spill er uansett forbeholdt min PS3, så fokuset er kun media. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan umulig være mye kraft i den der lille saken. Lenke til kommentar
olz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skal det kortet der vere først i historien på noke? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 @olz: ...tydeligvis på å være et Quadro FX i low profile. Hvilket er interessant nok i seg selv. Dog tror jeg at de som kjøper sånne kort stort sett har ganske digre rigger uansett, men at muligheten er der er fint. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 SFF maskiner er i grunn ganske smarte som mediamaskiner. Kan man bruke disse kortene med media i tankene. Tenker da på HW dekoding av film. Spill er uansett forbeholdt min PS3, så fokuset er kun media. Min umidelbar tanke også... Lurer veldig på dette. AKIRA Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har brukt en HP SFF med Quadro kort som HTPC lenge jeg nå =D veldig små og stille maskiner... min var også gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå