vargaz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skulle ha sendt inn en formell klage, hvordan skrives en slik? Finnes det en mal til det? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 googlet litt akkurat, men finner ikke noe særlig som du kan bruke. men du skriver en formell klage på noen minutter +/-. Men kan hjelpe deg med en lite start Ikke skriv stygge ting og at butikken er dårlig osv. blir så lite motivert til å hjelpe sånn kunder. Men vær høfelig og forklar problemet mest mulig rikt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva skal du klage på? En karakter? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Avslag på søknad om utsettelse av førstegangstjenesten.. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 da er det vel å forklare situasjonen.. Skyld på at du skal få en unge rundt januar elns Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skriv formelt, ha en hyggelig tone og forklar situasjonen slik den er. Så lenge det er en vel begrunnet årsak vil de nok se på søknaden din en gang til. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Til den det gjelder. Vedrørende avslag på søknad om utsettelse av førstegangstjenesten (refnummer) Hei! Viser til tidligere sendte søknad om utsettelse, og ønsker å påklage avgjørelsen. Jeg mener jeg kvalifiserer til fritak, da jeg [iNSERT ARGUMENT] Håper dere vil revurdere min søknad slik at mine [planer om ARGUMENT] ikke må endres MVH NAVN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå