mcgroven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Activision Blizzard fortsetter å kvitte seg med utviklerstudioer. Les mer Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Herlig! Har ventet på at akuratt dette skulle skje, gjorde dagen min komplett! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Håper vi ser mer til WiC snart! Rett og slett et genialt spill. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Håper vi ser mer til WiC snart! Rett og slett et genialt spill. Jeg likte det ikke noe særlig. Var jo bare spamming av enheter. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Mens i "vanlige" strategispill så må en bygge en base før en kan spamme enheter... Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Storkoste meg med det spillet. Har spilt igjennom det mange ganger, gliser hardt når jeg sparer opp masse tactical aid points og teppebomber svære armadaer med Ivan-tanks :!: Liker historien, folka, grafikken og ikke minst drivet i spillet. Du trenger aldri stoppe opp for og bygge en base for å skaffe flere units. Og med masse secondary objectives er det alltid noe du skulle ha gjort. Kommer til å kaste meg over alt jeg finner av utvidelser og/eller oppfølgere. Skikkelig go'spill i min bok! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 World in Conflict var definitivt et av de beste spillene i 2007. Jeg håper ikke dette får noen konsekvenser for 2'n, da det ser minst like lovende ut Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fatter ikke at Activision ikke beholdte Massive. World in Conflict var et helt konge spill, selv om flerspilleren falt noe igjennom for min del. Ground Control spillene var jo også helt sjef. Ja ja, synd for dem og heldig for ubisoft! Lenke til kommentar
viga Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er en del kule mods ute til WIC og Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Lang nese til Activision og en stor takk til Ubi soft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg