Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

horer og horekunder

Anbefalte innlegg

Det har vært ganske så mye skriving om horer, horekunder og det kommende forbudet mot kjøp av seksuelle tjenester her i det siste. Og for det meste går det på disse svinske mannfolka, da, og disse kvinnelige "uskyldighetene", som tilbyr de oventilstående tjenester. Og det er selvfølgelig heller ikke aktuelt å forby salg av seksuelle tjenester, kun kjøp.

De prostituerte må jo få lov til å drive på med sitt salg, for de er jo kvinner, i alle fall de fleste av dem. Men noen våger faktisk presentere den litt upopulære sannheten midt oppe i det hele: Det finnes også kvinner som kjøper sex! Dette faktum blir imidlertid lite omtalt i medienes vulgærpropaganda, og vi kan lure på grunnene til dette.

Jeg har en mistanke om at det bunner i at det ikke er politisk korrekt å framheve dette med kvinner som kjøper seksuelle tjenester.

Det skal liksom ikke være noe som skjer, det vil ødelegge feministenes glansbildeframstillinger om at det KUN er menn som er drittsekker på allehånde vis, herunder med sexkjøp, mens kvinner AAAALLLTID er snille og uskyldige. Noe av det samme gjør seg gjeldende f.eks. i forbindelse med behov for krisesentra, der menn som havner i krise, ikke har noen tilbud. For offisielt har jo menn AAAALDRI slike problemer, og blir selvsagt aldri utsatt for verken trakassering eller hersketeknikker fra sine quinders side. Alle kvinner er jo snille, elskelige og omsorgsfulle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_GAL_*

det du sier om at kvinner også kjøper sex, er irrelevant. Menn er dyr som vil få utløsning i og hamre en kvinne, om de så må betale for det. (yukk) Kvinner vil ikke knulle av samme grunn. De vil ikke ha en hårete brukt svin som kan stappe penisen sin inni dem, selvom det er menns ønsketanke. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg, til at damer kjper gigoloer, er for å bli kvitt jomfrudommen, få barn, eller andre praktiske ting. (veldig få)

Så du kan ikke unnskylde menn. En stor andel er svin.

Lenke til kommentar
det du sier om at kvinner også kjøper sex, er irrelevant. Menn er dyr som vil få utløsning i og hamre en kvinne, om de så må betale for det. (yukk) Kvinner vil ikke knulle av samme grunn. De vil ikke ha en hårete brukt svin som kan stappe penisen sin inni dem, selvom det er menns ønsketanke. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg, til at damer kjper gigoloer, er for å bli kvitt jomfrudommen, få barn, eller andre praktiske ting. (veldig få)

Kvinnene trenger å tjene penger, mennene "trenger" å få seg et ligg. Jeg vedder på at man går litt lei av å banke laksen etter en tid, hva bra kan komme ut av at sexkjøp forbys?

Flere voldtekter og færre fengselsplasser (tror ikke halvparten av de faste kundene kommer til å slutte en gang)

Det jeg synes er galt med prostitusjon og kjøp er forsåvidt at det er halliken som får fortjenesten.

De fleste kvinnene stiller ikke opp på eget initiativ for å selge kroppen sin.

Såkalt human trafficing og tvangssendelse på gaten for å selge sex ser jeg på som noe veldig veldig alvorlig.

Men det kommer ikke til å bli mindre av det ved å forby kjøp av sex.

Jeg er for åpne, legale bordeller.

Flertallet vil da henvende seg dit; de som jobber der blir ikke tvunget av en hallikk til å jobbe der; kjøp av prostituerte som er "ofre" vil kraftig gå ned, og det vil bli mer og mer attraktivt for hallikene å sende de til Norge.

Folk må da få lov til å gjøre hva de vil med kroppen sin.

Klart ikke kvinner kjøper sex av praktiske grunner.

Hva får deg til å tro at de ikke liker sex også?

Lenke til kommentar

Heh ... det stiller vel i samme kategori som «menn er voldelige». Det er vel omtrent så galt man klarer å fremstille virkeligheten. Realiteten er nesten stikk motsatt og det kan nok fort ha litt med at menn ikke gjengjelder volden (det er jo tross alt ikke akseptert for menn å utøve vold mot kvinner). Dog verdt å merke seg at man da snakker om vold som mer enn fysisk vold, men også f.eks psykisk. At det faktisk fremstilles som at det er menn som er verst har nok en sammenheng med at menn utøver den verste fysiske volden, og det medfølger publisitet, mens andre aspekter ved vold blir tiet ned. Interessant nok finnes det undersøkelser hvor flere menn enn kvinner oppgir at partner utøver fysisk vold, og ikke minst at flere kvinner enn menn oppgir å faktisk ha utøvet slik vold. Så det er nok endel «fakta» tilknyttet kjønn som ikke helt relekterer virkeligheten.

Et annet interessant faktum er at det er langt flere gutter enn jenter (da snakker vi om i vgs.) som sier de har solgt sex. Alikevel er det samfunnmessig ansett som mer sannsynlig at en jente gjøre det enn at en gutt gjør det.

Lenke til kommentar

Bitter.

Kvinnene trenger å tjene penger, mennene "trenger" å få seg et ligg. Jeg vedder på at man går litt lei av å banke laksen etter en tid, hva bra kan komme ut av at sexkjøp forbys?

Få eller ingen VIL selge kroppen sin. Det er en siste utvei.

Flere voldtekter og færre fengselsplasser (tror ikke halvparten av de faste kundene kommer til å slutte en gang)

Det handler om å endre holdninger og få unge mennesker til å forstå at salg av kropp ikke er greit.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Må bare spørre hva trådstarter egentlig ønsker å diskutere: antifeminisme eller horekunder?

Jeg er ganske enig med trådstarteren.

Selg men ikke kjøpe er et ganske feminint politikk... Dessverre :(

Denne tråden tilhører politikk og samfunn. :wee:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Det handler om å endre holdninger og få unge mennesker til å forstå at salg av kropp ikke er greit.
Please! Det handler om å selge en tjeneste. Ikke selge kropp. Ingen VIL jobbe som telefonselger heller. Det er bare fordi man trenger pengene.

hhahahahahahahahaaa fy faen.

Jeg har sett en del virkelig DÅRLIGE sammenligninger i mitt liv, men du prøver faktisk å sammenligne en telefon samtale med et samleie. WOW.

Puler du feite, skalla menn i 50 åra som lukter pappabrus, istedet for å ringe svigermor? Det blir det samme, bare UTEN tjeneste konseptet. I dette tilfellet gjør du det bare frivillig, ikke fordi du må for å overleve.

Lenke til kommentar
Please! Det handler om å selge en tjeneste. Ikke selge kropp. Ingen VIL jobbe som telefonselger heller. Det er bare fordi man trenger pengene.

hhahahahahahahahaaa fy faen.

Jeg har sett en del virkelig DÅRLIGE sammenligninger i mitt liv, men du prøver faktisk å sammenligne en telefon samtale med et samleie. WOW.

Puler du feite, skalla menn i 50 åra som lukter pappabrus, istedet for å ringe svigermor? Det blir det samme, bare UTEN tjeneste konseptet. I dette tilfellet gjør du det bare frivillig, ikke fordi du må for å overleve.

Han har jo et poeng, men jeg vil før fjerne telefonselgere og horer enn å la begge deler være i fred.

Lenke til kommentar

Å påstå at ingen liker å prostituere seg er latterlig. Det har vært flere artikler om det de siste årene hvor prostituerte har stått fram og sagt at de liker det de driver med (her for eksempel).

Det er vel utifra et politisk ønske om å ikke straffe folk fordi de har havnet i en kjip situasjon.

Men er det ikke en kjip situasjon å måtte ty til prostituerte for å få seg noe? Nå må dere ikke tenke på alle horekundene som perverse sadister, mange av dem lider sikkert av sosial angst o.l.

Lenke til kommentar

Få eller ingen VIL selge kroppen sin. Det er en siste utvei.

Finn frem kaffen og get learning:

http://www.vgb.no/blog.php?blog=33704&m=9&y=2008

http://www.vgb.no/blog.php?blog=27798&m=10&y=2007

Kunde nummer to kom kl 15.15 ca, dette var også en ny kunde, ikke snakke med han like lenge. Han kom ihvertfall tidsnok og kastet seg inn i dusjen da han kom rett fra jobb. Fyren var høy og tynn og litt hårete, med normal pikk. Og han hadde selvsagt helskjegg... Ikke noe imot skjegg men det stikker veldig! Dette stakk mer enn vanlig, men han var fikk meg da kåt nok alikevel;) Et deilig knull som ble avsluttet av en heftig orgasme fra min side og enda mer proteiner til meg;)

-----------------

Jeg selger sex for å spe på budsjettet mitt som student. Ikke fordi jeg må, ikke fordi jeg er tvunget på noen som helst måte, men fordi jeg har LYST! Ikke har jeg noen skummel hallik bak meg som tvinger meg til noen ting, og ikke har jeg voldelige, slemme kunder. Lykkelige prostituerte finnes også - bildet av prostituerte som underkuede, ødelagte individer er lite nyansert og har en slagside som velter under sin egen argumentasjon.

-----------------

Jeg har aldri brukt rusmidler i hele mitt liv, og er til og med svært forsiktig med alkohol. Ikke er jeg så fattig at jeg må selge sex heller, og en hallik har jeg ikke sett snurten til engang. Ingen tvinger meg til noen ting.

-----------------

Fikk melding av en stamkunde som var så kåt at ballene hans omtrent sprengtes vistnok. Som den snille damen som jeg er måtte jeg jo bare hjelpe han med det problemet! Møtte han på det vanlige stedet, hvor han kastet seg over meg omtrent før jeg fikk låst døren! Deilig å bli slengt inn i veggen og gå rett på sak! Fyren er i tillegg rådeilig

Endret av toth
Lenke til kommentar

og...? Hvorfor skal vi hindre dem som liker det/gjør det fullstendig frivillig.

Jeg er all for å få bukt med trafficing og nigerianere, men hvorfor skal det gå ut over norske, oppegående jenter som har valgt seg verdens eldste yrke? Og hvorfor skal det være ulovlig å kjøpe tjenester av dem, så de faktisk kan tjene penger?

Lenke til kommentar
(...)Men noen våger faktisk presentere den litt upopulære sannheten midt oppe i det hele: Det finnes også kvinner som kjøper sex! Dette faktum blir imidlertid lite omtalt i medienes vulgærpropaganda, og vi kan lure på grunnene til dette.(...)

(...)Jeg har en mistanke om at det bunner i at det ikke er politisk korrekt å framheve dette med kvinner som kjøper seksuelle tjenester.(...)

(...)Det skal liksom ikke være noe som skjer, det vil ødelegge feministenes glansbildeframstillinger om at det KUN er menn som er drittsekker på allehånde vis, herunder med sexkjøp, mens kvinner AAAALLLTID er snille og uskyldige.(...)

I følge Rapporten fra seksualvaneundersøkelsene i 1987, 1992, 1997 og 2002 gjennomført av Nasjonalt folkehelseinstitutt har andelen kvinner som kjøper sex vert svært lav sammenliknet med menn i flere tiår. Det er rimelig å anta at resultatene fra disse testene bærer statistisk signifikans og at anonymiseringen fører til lav forekomst av falske svar.

post-49161-1226677749_thumb.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
og...? Hvorfor skal vi hindre dem som liker det/gjør det fullstendig frivillig.

Jeg er all for å få bukt med trafficing og nigerianere, men hvorfor skal det gå ut over norske, oppegående jenter som har valgt seg verdens eldste yrke? Og hvorfor skal det være ulovlig å kjøpe tjenester av dem, så de faktisk kan tjene penger?

Det eneste vi skal hindre er at unge jenter i en desperat økonomisk situasjon (i f.eks. sammenheng med rus) ikke blir utnyttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...