enden Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fra nyttår senker IKANOS rabatten på Kash Visakort fra 5% til 4%. Vil det fremdeles være det beste generelle alternativet på bensinkort? Jeg vet at det finnes spesialavtaler som gir opp til 40 øre uavhengig av pris, men da må man tilbake til å fylle på spesifikke stasjoner, noe som ikke er ønskelig. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fra nyttår senker IKANOS rabatten på Kash Visakort fra 5% til 4%. Vil det fremdeles være det beste generelle alternativet på bensinkort? Jeg vet at det finnes spesialavtaler som gir opp til 40 øre uavhengig av pris, men da må man tilbake til å fylle på spesifikke stasjoner, noe som ikke er ønskelig. Jeg tror man kan kombinere spesialavtaler med Kash eller 365direkte sin rabatt på bensin, og dermed få 7% rabatt eller noe... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Fra nyttår senker IKANOS rabatten på Kash Visakort fra 5% til 4%. Vil det fremdeles være det beste generelle alternativet på bensinkort? Jeg vet at det finnes spesialavtaler som gir opp til 40 øre uavhengig av pris, men da må man tilbake til å fylle på spesifikke stasjoner, noe som ikke er ønskelig. Jeg tror man kan kombinere spesialavtaler med Kash eller 365direkte sin rabatt på bensin, og dermed få 7% rabatt eller noe... De fleste pumpene jeg har testet med nekter å kombinere rabattkort med VISA, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De fleste pumpene jeg har testet med nekter å kombinere rabattkort med VISA, hvis det var det du mente. Det var det jeg mente. Det fungerer kanskje bare hvis du trekker kortene i kassa da? Fant artikkelen jeg leste om det: http://www.dn.no/privatokonomi/article1240546.ece men jeg har aldri prøvd å kombinere selv. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Blant annet har YX-stasjonene (tidligere HydroTexaco) blitt avslørt i forsøk på å definere rabatten ut fra listepris i stedet for pumpepris. I verste fall kan du da risikere å miste hele rabatten, dersom differansen mellom listeprisen og pumpeprisen er høyere enn rabatten i kortet. Er det fortsatt slik oss YX? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) De fleste pumpene jeg har testet med nekter å kombinere rabattkort med VISA, hvis det var det du mente. Det var det jeg mente. Det fungerer kanskje bare hvis du trekker kortene i kassa da? Fant artikkelen jeg leste om det: http://www.dn.no/privatokonomi/article1240546.ece men jeg har aldri prøvd å kombinere selv. Jeg fyller som regel på Shell, og har ingen problemer med å kombinere trumf (-30 øre) med kash Visa (-5 % på pumpepris, 4 % etter 01.12.2008), tilsammen rundt - 1 kr/liter. Endret 16. november 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Det er sjelden Shell lønner seg på pumpepris, men hvis trumf gir -30 øre er det jo ålreit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 I mitt nærområde er det Shell, Statoil og Esso, de følger hverandre i pumpepris, så det blir rabattkort (trumf eller coop) i tillegg til kash som gir netto-prisen. Fra nyttår senker IKANOS rabatten på Kash Visakort fra 5% til 4%. Rabatten senkes fra 01. desember 2008, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå