Nilsen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 I helgen var 24 av verdens beste overklokkere samlet i Taiwan. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde håpet Hellas vant så var litt kjipt at de tapte med så små marginer. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det var synd ikke Hellas stakk av med seieren :\ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde håpet Hellas vant så var litt kjipt at de tapte med så små marginer. det er vel ikke noe annet enn små marginer i overklokkingsverdenen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde håpet Hellas vant så var litt kjipt at de tapte med så små marginer. det er vel ikke noe annet enn små marginer i overklokkingsverdenen Marginene var små i forhold til f eks andre og tredje plass. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det var ikke mye som skilte nei. Gratulerer til Indonesia Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Til slutt var det favoritten Indonesia som stakk av med seieren, med minimale marginer ovenfor Hellas. Hellas hadde faktisk en høyere poengsum i 3DMark 01, men de måtte se seg slått av Indonesia når det kom til Superpi. Siden det er den totale økningen i prosent som teller, endte Indonesia hakket over de to grekerne." Hipro var ikke med til Taiwan av en eller annen grunn. Så det hadde nok blitt enda jevnere hadde Hellas stilt opp med komplett lag. Også trist for Tyrkerene og se at de ikke klarte å kjøre den ene testen. De burde også vært et godt stykke høyere på resultatlisten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Trist at Hipro ikke kom, ja. De hadde nok tronet godt på førsteplassen med komplett lag - som Aspstein hinter til Hellas er gode. Hellas er farlig gode.. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen fler enn meg som syns at mannen uten hår (nummer 2 fra høyre) ligner veldig på vår alles kjære Sturla Haukebø (Stoolman)? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kanskje fordi der er han Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så hvorfor stod det ikke noe om det i artikkelen da??? Syns det var en slående likhet!!! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fordi bildene i artikkelen er hentet fra konkurransen i Nederland. Men Stoolman er visstnok nede i Taiwan nå også som dommer hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen fler enn meg som syns at mannen uten hår (nummer 2 fra høyre) ligner veldig på vår alles kjære Sturla Haukebø (Stoolman)? Vil anbefale skifte av nick for Haukebø, siden "stool" betyr bæsj. Ikke kult å være kjent som bæsjemannen? CD Ps. Jada, det betyr også flere andre ting :-). Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Slike events viser hvor stort ekstremoverklokking egentlig har blitt. Før så var det slik at man hadde nogelunde oversikt over de fleste i miljøet, nå er det såpass mange at man ikke kjenner igjen navn som er på toppnivå en gang. Men gratulerer til Indonesia! Edit: Hahaha, ser ut som at gode gamle reven Coolaler var der nede. Lurer på om det ble noen sinnsyke performace products og hopp i loops denne gangen også Endret 11. november 2008 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Revox Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen fler enn meg som syns at mannen uten hår (nummer 2 fra høyre) ligner veldig på vår alles kjære Sturla Haukebø (Stoolman)? Vil anbefale skifte av nick for Haukebø, siden "stool" betyr bæsj. Ikke kult å være kjent som bæsjemannen? CD Ps. Jada, det betyr også flere andre ting :-). Nåja. Det er ikke verre en Scatman John. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet grunnen til at Kingpin, Fugger eller noen andre Amerikanere ikke var der nede? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Det kan være flere grunner til at amerikanerene ikke er med. En av de kan være at MSI ikke satser like stort i USA som resten av verden. En annen grunn er at Fugger og feks Kingpin er sponset av feks Asus, Foxconn, Gigabyte osv og det er ikke like sikkert at det hadde vært så populært hvis de stilte opp for MSI. Endret 12. november 2008 av aspstein Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, jeg må nok innrømme at jeg var i Taiwan i den aktuelle perioden. Har hjulpet MSI med opplegget rundt MOA, og plukket ut applikasjoner, samt at jeg var hoveddommer i konkurransen. Jeg var jo tilstede, og må innrømme at Indonesia faktisk imponerte meg. De gjorde ting enkelt, og tiden som var tildelt til de to omgangene var ikke mye å snakke om. 50 minutter til SuperPi 1m, og 1t 40 min. til 3D mark 01. Til gjengjeld hadde deltagerne over 3 timer til modding og testing.. Hipro var ikke der grunnet personlige grunner, men både GPRHellas og Gorillakos stilte for Hellas. De hadde MYE uflaks, go det hadde også Tyrkia, som trakk seg etter en time i 3D mark konkurransen. Da gadd de ikke mer. Uansett, Indonesia hadde nok litt flaks med hardwaren, men det er jo endel av gamet. Uansett så tok de var på sjansen, og stakk av med førstepremien på 3 000 dollar.. Taiwan var morsomt det, og nå er det flere som har fått seg Nehalem.. meg inkludert.. :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå