phunkie Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Heisann. Jeg kjøpte min bærbar i sommer. Jeg har hatt den på i et par dager nå da jeg driver å seeder. Men ihvertfall, idag morgens var skjermen svart. Da restarta jeg den. Alt virker som normalt, men helt til jeg skulle inn i vista. Da ble skjermen svart. Etter at jeg hadde skrivd inn passordet, så stod det noe om "low on resources" og så døde skjermen. Jeg ser at bærbaren jobber litt etter det, så dør den ut også. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 ville prøvd å starte den i sikkerhetsmodus ved å trykke F8 under oppstart. se om du får samme. om ikke. så ville eg kjørt en virusscan. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Ok, problemet er løst nå(!) Kom nettopp hjem fra jobb og slo på bærbaren. Den funker akkurat som den skal. Dette har aldri skjedd før. Rart, men deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå