Gjest Guest_Hjelpmeg_* Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei. je trenger hjelp og råd fra dere på forum. je he vart ilag med denna jenta i snart 3 år. he vart en fin tid og jeg vet at hun er veldig forelsket i meg. problemet er at jeg ikke føler mye av det samme lengre. er en flott jente, men nå har me også møtt på geografiske utfordringer. når jeg er sammen med andre jenter kjenner jeg samtidig følelsen at det ville ha vært godt å vart singel nu. e ikkje så gamla heller då. kva menar dere kan vare rett ? e so redd for at hu skal bli ødelagt. har tidigare sagt ting som at hu ikkje vil leva utn me og slekt. Alle innspill takkes stort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dårlig samvittighet for hvordan hun kan reagere er en dårlig grunn til å være sammen. Det er ikke ditt ansvar. Og å komme med den "Jeg kommer til å ta livet av meg om du gjør det slutt!" er bare patetisk og psykologisk utpressing. Bare du kan vite hva du skal gjøre, men å holde sammen pga. samvittigheten funker ikke i lengden. Gjør det du må. Hun kommer sikkert til å være bitter på deg en stund, men that's life. Men husk også at plutselig så kan følelsene dine flamme opp igjen da. Man kan bli nyforelsket selv om man har vært sammen i flere år. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Men husk også at plutselig så kan følelsene dine flamme opp igjen da. Man kan bli nyforelsket selv om man har vært sammen i flere år. I iz Trådstarter, som sagt så er det bare du selv som vet hva du egentlig vil. Har du tenkt ordentlig gjennom dette? Har du tenkt over at du kanskje går på en smell hvis du slår opp, og begynner å få følelsene tilbake like etterpå? Om du har gått og lurt på dette over litt lengre tid derimot, da er det kanskje greit å ta steget og slå opp? Som sagt, bare du kan ta den avgjørelsen. Lykke til Endret 11. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå