Jonas Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 rett etter at jeg reinstalerte xp pro for litt siden var det første jeg gjorde var å surfe lenge på internett. jeg laste ned kazaa og brukte det kansje litt mye, men jeg glemte en ting: instalere antivirus-program :oops: nå har jeg fått et eller annet virus som gjør at msn messenger startet hver gang jeg dobbelt-klikker på en exe-fil, men jeg kan høyre-klikke på den og trykke på run as. dette er tungvint og jeg kan ikke bruke et program for å opne et nytt. jeg kan for eksempel ikke bruke kjør i programmenyen, jeg kan ikke instalere ting og ikke en ting funker i kontrollpanelet :x har noen opplevd noe liggnende?? og hva gjorde du da?? jeg vet at jeg kan reinstalere xp, men jeg har ikke en lovlig cd så jeg må låne cd og finne koden. finne kode selv tar jeg ikke sjansen på for det er litt kjipt å ha begynt å instalere og så kommer man til den delen hvor man skal skrive den inn og så finner man ut at den ikke funker. jeg får snart en ordentlig kode, men jeg lurte bare på om det er noe jeg kan gjøre nå?? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Last ned Norton AntiVirus 2003. Du har jo Kazaa, så det skal gå som en lek. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 jeg kan for eksempel ikke bruke kjør i programmenyen, jeg kan ikke instalere ting og ikke en ting funker i kontrollpanelet Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 http://security.symantec.com/ssc/lunavbrk....WFVYZZALEWNSWLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå