Bruktbilen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Har et par måneder(akkurat nå faktisk...) der jeg ikke kommer til å gjøre noe som helst framover, men orker ikke sitte inne foran maskinen, har heller ikke mulighet til å sløse med penger, noen kreative forslag hva jeg kan gjøre framover? Tenkte jeg hvertfall skulle starte å trene igjen, men det blir vel litt kjedelig i lengden. Endret 10. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hobby er vell stikkordet her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 studere, les opp til ett fag. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Hobby er vell stikkordet her. Når hobbyen min involverer spill så går det ikke bra. Blåbær: Ja det stemmer, kan friske opp minnet i et av fagene jeg blir å ha. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kampsport! Trening som ikke er kjedelig. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kampsport er slett ikke dumt.. eller trim hjernen! Ta frem en kortstokk, og pugg rekkefølgen av kortene (etter å ha stokket bunken), hvor mange kort greier du å huske? verdensmesteren i hukomelse greier 35 kortstokker vilt blandet Han greide bare 4 kort første gangen.. og på 2 år så greide han 1820 kort.. Mensa here I come.. he he.. lykke til.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Parkour, tricking Freerunning kanskje... Men ville anbefalt parkour. hmm Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du kan lære deg et intstrument? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Styrketrening, godt for kropp og sjel. Dessuten er det svingøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå