Meyer_rbk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Jeg skal skrive en særoppgave med emnet Varg Veum (Falne Engler) - Fra bok til film. Problemstillingen er hvordan de forskjellige karakterene er forskjellig fra bok til film. Noen gode forslag på hvordan jeg skal begynne / sette opp denne oppgaven? Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skriv om forskjellene mellom karakterene er skildret i boka og om hvordan de ser ut i filmen, og om det er noen forskjeller på personlighetene deres. Jeg ville begynt med å skrive om handlingen i boka og når den ble gitt ut, og når filmen ble gitt ut. Skriv om karakterene og hva deres 'oppgave' i handlinga er. Håper dette var til hjelp Mulig vi er i slekt. Lenke til kommentar
Meyer_rbk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takk for svar! Dette blir nok nyttig. Viktig med gode forslag på hvordan jeg skal komme i gang : D! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå