Comma Chameleon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har virkelig fått øynene opp for The Peaceful Progression Wake Up Clock. En vekkerklokke som vekker deg med lys, lukt og lyd. Tror denne vil være perfekt for meg. Men etter litt googling og søking har jeg ikke funnet en eneste norsk butikk som selger dette. Og jeg vet ikke hvordan mulighetene for å bestille fra den websiden og frakte til Norge er. Noen som kan hjelpe meg å få tak i en slik? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://cgi.ebay.com/HAMMACHER-SCHLEMMER-PE...A1%7C240%3A1318 Ebay selvfølgelig !!! var det så vanskelig da ?? he he Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 hmm, har aldri bestilt noe via eBay før. Bruker paypal da, det er vel trygt? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Sats på en med mange gode tilbakemeldinger så bør du ikke ha noe å frykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå