Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt mer ram til dell D620?

Caroline-

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en dell latitude D620 som det kun er 512 Gb ram på, syntes den er blitt veldig treg i det siste. Lurte derfor på om det gikk ann å få kjøpt mer ram til den, sjekket litt på dell sin side, men fant ikke til denne datamaskinen. Aner ikke om det går ann å bruke lik ram-brikke i alle datamaskiner eller alle har sin forskjellige brikke? Noen som vet hva prisen ligger på? (fra 1-4gb)

Det er også veldig liten plass på hardisken (37 gb), har en ekstern hardisk, men er det mulig å få lagt inn et kort eller lig for å få litt større plass, eller er jeg da nødt for å skifte ut hele harddisken?

Driver å sparer til en macbook, men om det ikke er alt for dyrt, tror jeg at en ram-brikke hadde vært et alternativ, da jeg er rimelig lei all den ventingen for den minste ting. Håper på hjelp : )

Mvh

Caroline

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja enhver ddr2 so dim minne passer,denne for eksempel https://prisguiden.no/product.php?productId=63713

Det med plassen må du nok bytte hdd men siden du sier du har ekstern disk så er det vel ikke noe problem å frigjøre plass.

Den så jo veldig grei ut :) Da er det bare å få ut den gamle og bytte inn med den nye da :) Takk for raskt svar, da skal jeg bestille den ;)

Det er en jobb man kan gjøre selv, sant ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...