Caroline- Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei. Har en dell latitude D620 som det kun er 512 Gb ram på, syntes den er blitt veldig treg i det siste. Lurte derfor på om det gikk ann å få kjøpt mer ram til den, sjekket litt på dell sin side, men fant ikke til denne datamaskinen. Aner ikke om det går ann å bruke lik ram-brikke i alle datamaskiner eller alle har sin forskjellige brikke? Noen som vet hva prisen ligger på? (fra 1-4gb) Det er også veldig liten plass på hardisken (37 gb), har en ekstern hardisk, men er det mulig å få lagt inn et kort eller lig for å få litt større plass, eller er jeg da nødt for å skifte ut hele harddisken? Driver å sparer til en macbook, men om det ikke er alt for dyrt, tror jeg at en ram-brikke hadde vært et alternativ, da jeg er rimelig lei all den ventingen for den minste ting. Håper på hjelp : ) Mvh Caroline Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Ja enhver ddr2 so dim minne passer,denne for eksempel https://prisguiden.no/product.php?productId=63713 Det med plassen må du nok bytte hdd men siden du sier du har ekstern disk så er det vel ikke noe problem å frigjøre plass. Endret 10. november 2008 av onkel_jon Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Ja enhver ddr2 so dim minne passer,denne for eksempel https://prisguiden.no/product.php?productId=63713 Det med plassen må du nok bytte hdd men siden du sier du har ekstern disk så er det vel ikke noe problem å frigjøre plass. Den så jo veldig grei ut Da er det bare å få ut den gamle og bytte inn med den nye da Takk for raskt svar, da skal jeg bestille den Det er en jobb man kan gjøre selv, sant ? Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Fant ut hvor den skulle være Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå