NikkaYoichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Faen jeg blir gal av at folk jeg nesten ikke kjenner spørr meg om masse spørsmål. Det hadde nok blitt bedre om de stilte deg spørsmål. stillte! </ErteBruker2> Beklager, den doble l-en blir til en enkel l i fortid. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Akkurat som at dobbel blir til doble. ^^ (Dog, selv om det ikke er fortid.) Endret 10. november 2008 av NikkaYoichi 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvorfor har vi en kategori kalt Gullkorn? Begynner å bli lenge siden jeg så noen bra gullkorn her... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nah , labert Gullkorn Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Genialt! Dere som ikke forstår slike gullkorn burde bli litt mere norskfaglig-orienterte. (Jeg kastet sikkert stein i drivhus nå, menmen =D) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nja , fortsatt ikke morsom Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Husker for noen år tilbake når gullkornkategorien var omtrent bare gode gullkorn. Det var vistnok veldig liten aktivitet da, men slik som det har blitt nå, så poster jo folk her hver gang de bare ler av en post. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Huff, så ble jeg et sølvkorn da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Det er mulig at man må være litt språknerd for å forstå slik humor. Når man tenker over den gjennomsnittlige språkforståelsen på dette forumet, så er det vel ikke så rart at folk ikke synes det er moro. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det er ikke det at jeg ikke ser hva som liksom er gøy i posten (erte for en skrivefeil men kaster stein i glasshus), det er bare så.... kjedelig, forutsigbart, gammelt og verst av alt ikke morsomt. Endret 14. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det er ikke det at jeg ikke ser hva som liksom er gøy i posten (erte for en skrivefeil men kaster stein i glasshus), det er bare så.... kjedelig, forutsigbart, gammelt og verst av alt ikke morsomt. Du har faktisk ikke forstått poenget du. Hvis man må forklare et gullkorn så forsvinner det morsomme - nå gav du meg akkurat en ny latter, dog ikke verdig en plass som gullkorn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er fint du har det morsomt, jeg kan iallefall ikke se noe morsomt i at noen blir rettet på. Og du kan godt forklare meg poenget om det er så "hard to get", Gullkornet var ikke morsomt for min del uansett, så da kan jeg jo få høre hva det er som skal være morsomt? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det er ikke morsomt at noen blir rettet på, men når du prøver å rette på noen så bør du nesten ha rett selv. Forstår du nå? Altså, du bør ikke påpeke en feil hos noen hvis det ikke er feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Ja var vel egentlig det jeg mente med "erte noen for en skrivefeil men kaster stein i glasshus".. Da tenkte jeg på hva bruker 3 gjorde, ikke bruker 2. Endret 14. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvis du ikke la merke til det, så skrev jeg stillte og SÅ </ErteNikkaYoichi>. Noe som legger opp til at det var ironi uansett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Uansett, poenget var at jeg skjønte hva som skulle være morsomt, og jeg syntes ikke det var morsomt på noen som helst måte, punktum finale. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Uansett, poenget var at jeg skjønte hva som skulle være morsomt, og jeg syntes ikke det var morsomt på noen som helst måte, punktum finale. Posten over var ikke dedikert til deg heller da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Mulig man må være språknerd for å forstå denne? Nei, det er bare det at det ikke er morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå