Galexon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Jeg er 17 år, og går på VG3 (3. året på VGS) Jeg driver og tar sertifikatet, og får derfor litt fravær, noe som naturligvis er helt normalt når man driver og tar lappen. Mitt fravær til nå er som følger: VG1: 2 dag(er) 2 time® VG2: 0 dag(er) 0 time® VG3: 0 dag(er) 1 time® Jeg regner med at jeg kommer til å få cirka 5-6 dager til med fravær på grunn av ting som glattkjøring, forbikjøring, kartkjøring, langkjøring og naturligvis oppkjøring. Er 7-8 dager mye fravær over 3 år på Videregående Skole, når 2 av dem er sykefravær, og resten kjøreskole-opplæring? Jeg er en person som er svært pliktoppfyllende når det gjelder skolen, og skulk og fravær tar jeg generelt ikke lett på. Jeg har aldri i mitt liv skulket skolen, og er stolt av det. Er aldri hjemme unntagen det er helt nødvendig. Så, håper noen kan ta livet av denne bekymringen. Er rett og slett redd for at fremtiden min skal bli ødelagt på grunn av for mye fravær, i og med at jeg ikke vet hva som er mye fravær. På forhånd tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er ingenting. Vg1 hadde jeg 6 dager og 9 timer så vil ikke si at du sliter. Ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå