Kverulantus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Still henne et ultimatum. Nja, vil heller gjøre det slutt da følelsene dabber av allerede etter 2 mnd. Da vet man at det ikke er riktig match.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ikke ut som du har sagt i fra klart nok. Eller så bare ignorerer hun det og tror at alt vil ordne seg til slutt. Tro meg.. Jeg har sagt ifra Da nekter hun vel bare å innse det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nja, vil heller gjøre det slutt da følelsene dabber av allerede etter 2 mnd.Da vet man at det ikke er riktig match.. Da er det ikke noe tvil. Man merker fort hvis det ikke funker. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis du ikke tåler trynet på dama di så lurer jeg på hvordan du har klart å holde ut i 2år. Det er så bra besvart Føler at mange er sammen for å være sammen (denne er for såvidt grei, man kan ikke være alene), men herigud da, 2 år man, 2 år. Stakkar dama di sier jeg bare. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter(en) Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Uheldige dama ja, hun lever i sin egen fantasiverden og tror jeg elsker henne:( Nåja, takk for svar, får gjøre som dere sier, virker fornuftige. Egentlig har jeg vel visst det selv, men det hjelper å høre andre si det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, det er jeg helt enig i. Mange ganger så vet man akkurat hva man må gjøre, men man vil ikke se det i øynene. Da kan det hjelpe å høre at andre også tenker det samme. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har faktisk slått opp før, men vi endte opp med å bli sammen igjen. Fikk dårlig samvittighet, når jeg så hvor knust hun ble. Det er jo ikke noe godt grunnlag, uansett om du har følelser for andre eller ikke, hvis du er sammen med henne av dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå