Gjest Trådstarter(en) Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sitter her med et stort problem. Jeg har følelser for en annen jente. Jenta har type, og gjengjelder vel egentlig følelsene mine. Jeg har også dame. Typen til jenta er en venn, om ikke veldig god, og verken dama mi eller han vet noe om oss, annet enn at vi er venner. Vi klager vel støtt og stadig over kjærestene våres som vi ikke har noe til felles med, men både jeg og henne kunne vært tvillingsjeler. Vi har så og si ALT til felles. Hva burde jeg gjøre, slå opp med "my current lady" (Vi har vært sammen i rundt 2 år nå)? Føler meg hjelpeløs og feig! (Gjestefunksjon fordi jeg ikke vil bli gjenkjent på forumet av folk som vet hvem jeg er.) Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 For meg høres det ut som du burde slå opp i det minste. Selv om du ikke får napp hos den "nye". Men du har et dilemma, det er sikkert. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bytt dame. Hvorfor skal samfunnets tvangstrøye nekte deg å være med den du elsker? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du ikke tåler trynet på dama di så lurer jeg på hvordan du har klart å holde ut i 2år. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg ville gjort det slutt. Man får ikke følelser for andre hvis alt er som det skal. Opplevd det samme selv. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 MEN, før du roter med kjæresten til han andre, må du tenke igjennom at du kan bli nødt til å telle tenner etterpå. Jeg hadde faen ikke blitt glad om noen prøvde å stjele kjæresten min. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Been there, done that. Men det kan være verdt det. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter(en) Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis du ikke tåler trynet på dama di så lurer jeg på hvordan du har klart å holde ut i 2år. Er vel ikke akkurat det at jeg ikke tåler trynet på min egen dame. Er jo glad i henne. Jeg ville gjort det slutt. Man får ikke følelser for andre hvis alt er som det skal. Opplevd det samme selv. Følelser ja. Men der kommer problemet med at jeg er en feig stakkar som ikke liker å såre andre. MEN, før du roter med kjæresten til han andre, må du tenke igjennom at du kan bli nødt til å telle tenner etterpå. Jeg hadde faen ikke blitt glad om noen prøvde å stjele kjæresten min. Er jo uansett ikke sikker på om hun vil noe lenger enn venner, selv om hun har følelser for meg. Hadde ikke blitt glad selv om noen hadde stjålet kjæresten min. Men fysisk vold er jeg ikke redd for. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Følelser ja. Men der kommer problemet med at jeg er en feig stakkar som ikke liker å såre andre. Men du er jo nesten nødt. Du kan ikke fortsette å være sammen med kjæresten din fordi du syns synd på henne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ok, da forstår jeg bedre. Så da ser du på henne mer som en venn fremfor en kjæreste? Vel hvis følelsene dine er over, er du tydeligvis i forholdet kun for å være snill. Men sikker på at du klarer å holde ut mer? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter(en) Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Men du er jo nesten nødt. Du kan ikke fortsette å være sammen med kjæresten din fordi du syns synd på henne. Det er litt vanskelig å bare si "hade" til en jente som sier at hun elsker deg, mener det, og ser for seg hele livet sitt sammen med deg. Ok, da forstår jeg bedre. Så da ser du på henne mer som en venn fremfor en kjæreste?Vel hvis følelsene dine er over, er du tydeligvis i forholdet kun for å være snill. Men sikker på at du klarer å holde ut mer? Ja, hun er mer en bestevenn, jeg vil jo ikke ødelegge det heller. Har faktisk slått opp før, men vi endte opp med å bli sammen igjen. Fikk dårlig samvittighet, når jeg så hvor knust hun ble. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Men du er jo nesten nødt. Du kan ikke fortsette å være sammen med kjæresten din fordi du syns synd på henne. Det er litt vanskelig å bare si "hade" til en jente som sier at hun elsker deg, mener det, og ser for seg hele livet sitt sammen med deg. Ok, da forstår jeg bedre. Så da ser du på henne mer som en venn fremfor en kjæreste?Vel hvis følelsene dine er over, er du tydeligvis i forholdet kun for å være snill. Men sikker på at du klarer å holde ut mer? Ja, hun er mer en bestevenn, jeg vil jo ikke ødelegge det heller. Har faktisk slått opp før, men vi endte opp med å bli sammen igjen. Fikk dårlig samvittighet, når jeg så hvor knust hun ble. Bare for å ha sagt det, så er jeg for tiden i samme smørja.. -.-" Er mildt sagt irriterende da min nåværende kjæreste sier hun gleder seg til å flytta sammen med meg allerede etter 2 mnd forhold. Jeg vil nok si at dette er litt for kjapt. Og at hun er relativt masete. Får ca 5 telefoner pr time, i tillegg til ørten meldinger. Jeg er også som deg, trådstarter. Jeg tør ikke gjøre det slutt fordi jeg ikke vil såre henne og er redd for hva hun vil gjøre. Hun har skadet seg selv mange ganger ja, hvis folk lurte. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg anbefaler dere begge å gjøre det slutt hvis det ikke føles riktig. Vær der heller som en venn hvis dere er redd for hva som kan skje. Man må faktisk være såpass egoist at man ikke blir sittende fast i forhold pga. sympati. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg anbefaler dere begge å gjøre det slutt hvis det ikke føles riktig. Vær der heller som en venn hvis dere er redd for hva som kan skje. Man må faktisk være såpass egoist at man ikke blir sittende fast i forhold pga. sympati. Er vanskelig. Og for å beskrive hva slags mas det er ; Har fått 20 meldinger siden jeg skrev innlegget mitt -.-" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da ville jeg nok sagt ifra i første omgang. På en litt pen måte selvsagt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har sagt ifra. Men ting bare fortsetter. Gjerne i større grad.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da hadde jeg nok vurdert brudd. Siden hun ikke tar til seg det du sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ikke ut som du har sagt i fra klart nok. Eller så bare ignorerer hun det og tror at alt vil ordne seg til slutt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ikke ut som du har sagt i fra klart nok. Eller så bare ignorerer hun det og tror at alt vil ordne seg til slutt. Tro meg.. Jeg har sagt ifra Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Still henne et ultimatum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå