Dyver`n Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Følger ikke med Tri sli koblinga med HK? Jeg hadde et 780i med 3x800gtx når det kom ut, fulgte med da... Men da var det få et år siden akkeratt Skal du bruke den E8400? Eller har du planner om noe heftigere som klarer og takle all den krafta fra gpu'ene? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 jeg mener sli koblinga til vannblokka . kansje jeg oppgraderer cpuen senere men da må jeg kjøpe nytt minne osså jeg overclocker riktignok cpu til litt over 4ghz Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 4ghz burde vel holde til et meste ja, kjører jo på det selv riktig nok.. Men du trenger jo ikke nytt minne får og oppgradere cpu, du har jo det raskeste minnet du får jo... Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) nettopp:) har prøvd med quad core og får bare blåskjerm ... ocz garanterer bare at en kan bruke dual core med minne på disse frekvensene sitat fra ocz sida. * Qualified on XFX and EVGA 790i motherboards. All Modules are tested in two module kits. Due to additional bus load, four module configurations may have to be run at lower frequency and relaxed latencies for stable operation. Test specifications are based on dual core CPUs only. If quad core CPUs are used, higher bus thresholds and core arbitration may necessitate lowering the memory frequency below tested specs.Test specifications are based on dual core CPUs only. If quad core CPUs are used, higher bus thresholds and core arbitration may necessitate lowering the memory frequency below tested specs. Endret 27. november 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Du burde klare mer enn litt over 4 ghz.. Har hat min oppe i 4.8ghz Endret 28. november 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 ja jeg klarer mere enn 4ghz men jeg har ikke prøvd å klocke den mere enn 4,6 som jeg har klart å få den til stabilt er litt forskjell fra prosessor til prosessor osså da Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det er ikke tilfeldigvis denne som skal opp nyttårsaften på MDPC? Nok et nydelig mesterverk. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ser veldig bra ut dette, men ser ikkje heilt nytta av å ha ei slik kabelorganisering? Betre med ein/to store sleeves enn med så mange små? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ser veldig bra ut dette, men ser ikkje heilt nytta av å ha ei slik kabelorganisering? Betre med ein/to store sleeves enn med så mange små? Det ser tøft ut ? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 er mye som ikke er vits ...er jo strengt tatt ikke vits å drive å modde i det hele tatt man gjør det stort sett på gøy of få det til å se pent ut:) Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, der sa du det. Eg spørte fordi eg synast det hadde sett betre ut med ein slange enn mange små. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 smak og behag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Dette her blir rått flere oppdateringer snart? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 jepp snart ... eneste som egentlig gjenstår nå er å få minnebrikker som ikke lekker... har hatt 2 sett nå som begge hadde defekte vannblokker sender dem tilbake i retur i morra ... jeg har fått ferdig håndtakene på kabinettet så det er bare småtteri som gjenstår ... kommer med en bilde update snart forhåpentligvis Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 tenkte jeg skulle nevne det om det er noen som ikke har merka det ..men er man ute etter billige radiatorer så bestill rett fra thermochill sin side der får man toll og mva fritt til nesten halv pris av usa .... 1k for 2 tripple thermochill radiatorer helt hjem på dør er sykt billig spør du meg:P Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Gleder meg syyyyyykt til neste bilde uppdate! En av de kuleste casemoddene her på forumet så langt Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Dette var bare LEKKERT! Jeg digger kobberfinishen og kjøleblokkene til skjermkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå