Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Cosmos Cu Liquid cooled - Kommentarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nettopp:) har prøvd med quad core og får bare blåskjerm ... ocz garanterer bare at en kan bruke dual core med minne på disse frekvensene

sitat fra ocz sida.

* Qualified on XFX and EVGA 790i motherboards.

All Modules are tested in two module kits. Due to additional bus load, four module configurations may have to be run at lower frequency and relaxed latencies for stable operation. Test specifications are based on dual core CPUs only. If quad core CPUs are used, higher bus thresholds and core arbitration may necessitate lowering the memory frequency below tested specs.Test specifications are based on dual core CPUs only. If quad core CPUs are used, higher bus thresholds and core arbitration may necessitate lowering the memory frequency below tested specs.

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-qfohT7
Ser veldig bra ut dette, men ser ikkje heilt nytta av å ha ei slik kabelorganisering? Betre med ein/to store sleeves enn med så mange små?

Det ser tøft ut ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jepp snart ... eneste som egentlig gjenstår nå er å få minnebrikker som ikke lekker... har hatt 2 sett nå som begge hadde defekte vannblokker sender dem tilbake i retur i morra ... jeg har fått ferdig håndtakene på kabinettet så det er bare småtteri som gjenstår ... kommer med en bilde update snart forhåpentligvis

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle nevne det om det er noen som ikke har merka det ..men er man ute etter billige radiatorer så bestill rett fra thermochill sin side der får man toll og mva fritt til nesten halv pris av usa .... 1k for 2 tripple thermochill radiatorer helt hjem på dør er sykt billig spør du meg:P

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...