Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Innternetttilkoblingen blir brutt plutselig

Anbefalte innlegg

Hei, min internetttilkobling blir plutselig brutt flere ganger om dagen, fullstendig uten noen mening eller forvarsel, med og uten kabel. Jeg har i følge enhetsbehandlingen alle de beste driverne for mine enheter. Det er andre maskiner på det samme nettverket, og de har ingen problemer. Jeg har Windows Vista 32 bit Home Premium, Intel® Pro 1000 PL network connections er mitt nettverkskort, mitt trådløse nettverkskort er Intel® Pro/Wireless 3945ABG Network Connection. Min maskin er en HP Pavilion dv9000. Noe annet som jeg synes er merkelig er at alle mine drivere er fra 2006, men enhetsbehandling mener det er de beste driverne for mine enheter.

Håper noen kan hjelpe meg med dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært ute for noe liknende ved bruk av laptop og trådløs tilkobling. Jeg mistet da til tider internetttilkobling grunnet at routeren min streiket, men dette påvirket også en annen PC koblet til via kabel (som regel). Stort sett skjedde det bare ved bruk av trådløs, men et par ganger også etter bruk av trådløs tilkobling. -Det skjedde aldri bare ved bruk av kabel. Tilkoblingen kom alltid tilbake ved å slå routeren av og på.

Virker de andre PC'ene som de skal når du har problemet? Og er de andre maskinene like ofte i bruk - (m.a.o. er du sikker på at problemet er PC'en)?

Utifra beskrivelsen din tviler jeg på at dette er samme problemet, men jeg nevner det likevel sånn i tilfelle. -Når jeg først mistet tilkobling med laptopen min gikk jeg utifra at det bare var for svakt signal gjennom et par betonggolv. Og pga bruksmønsteret oppdaget jeg ikke at den stasjonære PC'en også mistet forbindelsen.

Har du sjekket hp sine sider for drivere? Evt. delprodusentenes sider? Det ser da ut til å være nyere drivere enn fra 2006.

Lenke til kommentar

Jeg har fått lastet ned alle de nyeste driverne nå, men fortsatt mister jeg plutselig internetttilkoblingen. Dette skjer om jeg bruker kabel eller trådløst, og alle andre pcer som er koblet til samme nettverk og router fungerer helt fint. Jeg formaterte pcen min for 2 uker siden, og det var etter dette den begynte å miste internetttilkoblingen. Håper noen kan hjelpe meg med dette:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...