L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva med "Jeg elsker deg?" Det er verdens mest misbrukte kompliment Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva med "Jeg elsker deg?" Det er verdens mest misbrukte kompliment Samt det riktigste, viktigste og beste når det stemmer? ..Vil forøvrig egentlig ikke kalle det et kompliment. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva med "Jeg elsker deg?" Det er verdens mest misbrukte kompliment Samt det riktigste, viktigste og beste når det stemmer? ..Vil forøvrig egentlig ikke kalle det et kompliment. Jepp, nettopp Toth. Det er ingenting enn de tre orda som forklarer noe bedre. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 - "Har du en ponni?" - "Nei..? Wtf?" - "Så rart.. alle prinsesser pleier å ha en!" - "Vi må ringe politiet i himmelen.. en engel har rømt!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva med "Jeg elsker deg?" Det er verdens mest misbrukte kompliment Samt det riktigste, viktigste og beste når det stemmer? ..Vil forøvrig egentlig ikke kalle det et kompliment. Joda... Når det stemmer så er det vel og bra. Men det er ingenting som er mer patetisk enn fjortiser som møter hverandre på fest og allerede samme kvelden så står det msn-nicket "Martin JEG ELSKER DEG! <3<3<3<333!!!" og sånn Greit komplitment var kanskje feil ord, men det var det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er så jævlig tragisk og patetisk. Vært sammen i to uker og så "omg elzkr dg [insert name]!11! Oss to for alltid<333" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har ikke noe navn i nicket, jeg. Fatter ikke at folk ser på det som obligatorisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har ikke noe navn i nicket, jeg. Fatter ikke at folk ser på det som obligatorisk. Ikke jeg heller. Ei venninne av meg når jeg sa jeg hadde fått meg type: "og så har du ikke skrevet noe på msn en gang?!" :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hehe, der er vi fullstendig enige, Lars.. Heldigvis slipper man unna det verste ved å ikke ha så mange 14åringer på msn/i omgangskretsen (Kjærlighets-)erklæring/utsagn/statement er passende ord syns jeg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fjortis er ikke en alder. Det er en tilstand. Jeg veit om flere fjortiser som er langt oppi 20-årene. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, jeg har hørt om dem.. Heldigvis befinner de seg utenfor min bevisste sfære. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Joda... Når det stemmer så er det vel og bra. Men det er ingenting som er mer patetisk enn fjortiser som møter hverandre på fest og allerede samme kvelden så står det msn-nicket "Martin JEG ELSKER DEG! <3<3<3<333!!!" og sånn Greit komplitment var kanskje feil ord, men det var det jeg kom på i farta Jaktrifler blir misbrukt til å drepe folk, men det fjerner ikke den opprinnelige, praktiske funksjonen den har. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fantastisk samarbeidsdikt!Jeg tror trådstarter kommer rett i mål og vel så det når han proklamerer dette mesterverket! Quoted for truth Lenke til kommentar
Gjest Gjestern Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dra en rolig en og si: Er du vegeterianer, eller er det mulig å få lurt inn et kjøttstykke?? Lenke til kommentar
Gjest robin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Første gang blike våres møtes førte jeg en undelig førelse inni meg som jeg aldri har følt for noen anen jente før, noen kaler det ekte kjerlig het men jeg vet ike helt, det eneste jeg vet er at jeg elsker deg/glad i deg Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Humor slår alltid godt an. Men om du skal ha noe søtt, blir det vel, det du føler og liker med henne. Lenke til kommentar
Gjest massinissa Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei. Lurte på om noen her hadde tips til søte ting man kan si til/om kjæresten å sånn? Kommer ikke på så mye mer Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Søte ting å si til kjæresten? Er du mann eller mus? Kvinnene sin jobb det der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 "Hyperventilerer på stuegulvet når jeg ikke er med deg." Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Hei. Lurte på om noen her hadde tips til søte ting man kan si til/om kjæresten å sånn? Kommer ikke på så mye mer Det der var litt flaut å se etter 2 år :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå