Tullejenta14 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg synes ikke du burde smøre på med masse teite sjekkereplikker! Men prøv å vis hva du føler for henne ved å gjøre små ting.. Som å ta på henne uten at det er noe seksuelt: feks masser henne litt mens dere ser på film, når dere går et sted hvor det er litt trangt (feks på vei ut fra kino) ta armen din på ryggen/hoften hennes.. Bare så små ting gir varme følelser:) Og ikke minst; gi komplementer! Både om utseendet og personlighet, men vis at du mener det! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Wanna sit on my lap and see what pop's up?". Ikke! Ikke dra replikker. Det skal komme naturlig. Du får nok taket på det Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hver gang du går inn døra eller noe. så kan du si "God dag frøken"DAMN. det er bare sexy Fikk med en gang asosiasjoner til Joey! "How you doin' ?" Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 "Wanna sit on my lap and see what pop's up?". Ikke! Ikke dra replikker. Pssh, når man kjenner hverandre, vært sammen i et år som TS her, er jo sånt bare morro. Jeg kan fint si til min daværende dame "Kom å sett deg på fanget så ser vi hva som dukker opp", "Er du vegetarianer eller er det mulig å lure inn et lite kjøttstykke?" osv.. Men det er jo ikke for å sjarmere eller gi kompliment akkurat, bare en spøk, evt. spøkefull måte å invitere til kos. Å bite henne i rumpa derimot, det er et kompliment jeg bruker ofte Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 du er så søt at jeg får hull i tennene. Det der er jo det mest geniale ever:D!! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kom og sett deg på fanget mitt, så skal jeg fortelle deg om min harde oppvekst. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sprut meg her og sprut meg der... Du lukter lapskaus Osv... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hent eplene til far så jeg kan stryke sengetøyet vårt Kattemelken du kjøpte smakte maling Du ser ut som du dusjet i tomatsuppa jeg lagde i går Endret 12. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hent eplene til far så jeg kan stryke sengetøyet vårt Kattemelken du kjøpte smakte maling Du ser ut som du dusjet i tomatsuppa jeg lagde i går Aaah.. Klassiker Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'. 'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut' Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 "Hvis du er snill jente skal du får i pose og sekk, dåse og hekk." Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gje meg eit kart! Eg gjeng meg vill i augo dine! Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Pass på å ikke smelt arktis slik som du smelter hjertet mitt.. gikk det bra når du falt fra himmelen? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'. 'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut' Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'. 'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut' Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt. Har sikkert noe med en eller annen forskrudd religion å gjøre... For min egen del sier jeg ALDRI "Herregud" i noen sammenheng. Jeg sier Satan, Faen, Jævla, og Helvete riktignok. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'. 'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut' Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt. Si hva du føler, men prøv å unngå "nei-ord" som 'jævlig'. 'Herregud hvor fin du var i den toppen der' er bedre enn 'Fy faen, nå så du jævlig deilig ut' Hvorfor tror du det er noe galt i å si faen og jævlig? Jeg vil tro det gjerne er mer motsatt. Har sikkert noe med en eller annen forskrudd religion å gjøre... For min egen del sier jeg ALDRI "Herregud" i noen sammenheng. Jeg sier Satan, Faen, Jævla, og Helvete riktignok. Det er fullstendig åpenbart at det er negativt, hvertfall om man har et minimum av språkkunnskaper. Er helvete en positiv plass? Er djevelen en positiv figur? Nei. Så å si "dette var jævla god mat" eller "du er helvetes søt" er fullstendige selvmotsigelser. For ikke å snakke om hvor harry det er, og generelt hvor dårlig språk det er å bruke det i sammenheng med "søte" beskjeder. Vær så snill å ikke si "Du er så jævla fin". Si heller "Du er usedvanlig vakker!" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva med "Jeg elsker deg?" Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "Jeg er i deg kjær, dumt at du er sær og lukter gjær." 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "Jeg er i deg kjær,dumt at du er sær og lukter gjær." .."skulle ønske du heller luktet blåbær da ville jeg hatt deg nær, så lenge du ikke ser ut som en vær"? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "Jeg er i deg kjær,dumt at du er sær og lukter gjær." .."skulle ønske du heller luktet blåbær da ville jeg hatt deg nær, så lenge du ikke ser ut som en vær"? "Det er bare sånn det er, du er best uten klær med unntak av lær" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå