eXtreme-501 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei. Lurte på om noen her hadde tips til søte ting man kan si til/om kjæresten å sånn? Kommer ikke på så mye mer Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 FInn en fin sang du kan forbinde med hun Det er beste evver men du må mene det da;) Eller sikt til engler? eksempler: Gjorde det vondt når du falt ned fra himmelen? Du er en evil angel... Du ser ut som en engel utenpå, men er djevelsk inni (å framstå som en positiv ting) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 "Du gjør meg ubeskrivelig kåt" Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 10. november 2008 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2008 "Dæven! Du har svære brød." "Til å være så feit så lukter du ikke så ille." "Jeg har hatt verre enn deg." "I den buksa var ikke ræva di så svær som den pleier å være." 12 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du Lars, du Lars.. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Tror du dama di vil høre forskjellige og nye varianter av "jeg er glad i deg" hver gang du sier noe fint til henne? For all del, jeg mener at man kan si litt forskjellig til henne til tider, men det handler vel mer om å si det på en måte så hun skjønner at du mener det, og si ting på rett tidspunkt. Endret 10. november 2008 av Veggin Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sett på Cecilia Vennersten - Det Vackrasta Jag Vet "Du ligger her her brevid och jag jeg kjenner hur du andas, At elskas utav deg er det vakcraste för meg" Lykke til 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Siden jeg var useriøs i stad så får jeg nesten prøve å være litt seriøs nå. Bare vær ærlig og si hva du liker med henne. Hvordan hun får deg til å føle deg og sånn. Ikke hold noe tilbake. Hva er det du liker? Hvorfor? Fortell henne det. Sliter du med å finne ordene så sett på noen balader og romantiske filmer og ta replikkene derfra. Velt deg i de stereotypiske komplimentene fra hollywood. Chicks dig it. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Skriv et langt brev med hvor mye hun betyr for deg, hva du liker med henne, og hva du ser fram til.. giftemål, barn, og stasjonsvogn feks... Hvis du er 15 år er kanskje barn og hus litt tidlig stadie? Endret 10. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Som det fremgår over er nok de fleste her mest opptatt av sine egne behov for f***e fremfor å gi deg fornuftige svar... Gjør det du føler for selv du Har du en person du virkelig bryr deg om finner du nok ut av det 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 du er så søt at jeg får hull i tennene. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kliss but let it go: If there is something I love, it's true love and only someone as special as you can be true love! Written by myself:D Be free to use it;) Neida, får kose deg med dama, si det du mener så blir de som regel glade:) Lenke til kommentar
Capria Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Si ett eller annet søtt om en eller annen morsom eller annerledes egenskap hun har som andre kanskje ikke har lagt merke til. Det burde være en vinner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Du svetter lite til å være så feit" 1 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De fleste damer synes det er bedre at du sier de er pene søte nydelige og slikt istede for, hotte og sexy... Men en bra hot replikk som jeg fant er: Er det bare meg eller er det du som har forårsaket global oppvarming.. 1 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 bare husk; starter du først med slikt kliss så er det ingen vei tilbakers... hehe.. 1 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er bare til å smøre på, Don Juan Har dere vært lenge sammen? Man får etterhvert noen kallenavn på kjæresten sin også, det kan jo være litt søtt. Selv om jeg av og til får navnet "Glemsken" Hehe Har en litt cheesy jeg drar av og til da. Hvis dama kjenner at jeg er litt kald, så sier jeg: "Ja du får varme meg litt da, du som er så HOT" Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hver gang du går inn døra eller noe. så kan du si "God dag frøken" DAMN. det er bare sexy ellers har vi jo den her når man griller "Vi har ikker mer tennveske, kan jeg bruke deg?" (quote fra kameraten min ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Du Lars, du Lars.. Samme sier jeg. Men sånn seriøst: Fortell henne hva du liker med henne. Ikke kom med teite kjisjèer, men bare vær ærlig og fortell henne hva du føler. Hender det aldri at du tenker "Damn! Hun så jævlig bra ut i dag." eller lignende? I så fall, si det. Mulig det bare er meg, men jeg liker i alle fall å få slike "impulsive" kommentarer. (teit forkaring men håper du skjønner) Endret 11. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Tusen takk for svar Vi har vært sammen i et år om noen dager for de som lurer ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå