torgeir_vn Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde lenge tenkt å kjøpe meg HF 100, då dette verkar som eit særs godt kamera. Men det har sunke litt mindre i pris enn eg har håpa på. Er det noko som skulle tilseie at dette vil synke noko fram mot jul? ser det ligg på omlag 6500 kr. I søken etter alternativ kom eg over Sony HDR CX11. Verkar som eit greitt kamera og eg har eit tilbod om å kjøpe dette for 4500 kr etter cashback. Er det verdt å betale 2000 ekstra for hf100? Nokon som har erfaringer med cx11? Går det an å filme i HD og sjå opptaket i SD på ein ikkje-HD tv på desse kamera? Veit at det går an på HV30. Håper på svar:) mvh Torgeir Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det noko som skulle tilseie at dette vil synke noko fram mot jul? skal aldri si aldri, men det virker lite sannsynlig at noen skulle finne på å senke prisen på en testvinner i en av høysesongene I søken etter alternativ kom eg over Sony HDR CX11. Verkar som eit greitt kamera og eg har eit tilbod om å kjøpe dette for 4500 kr etter cashback. Er det verdt å betale 2000 ekstra for hf100? Nokon som har erfaringer med cx11? Går det an å filme i HD og sjå opptaket i SD på ein ikkje-HD tv på desse kamera? Veit at det går an på HV30. cx11 er den europeiske kloningen av cx12, se feks vurderingene til camcorderinfo under conclusions/comparisons http://www.camcorderinfo.com/content/Sony-...eview-35468.htm personlig ville jeg helt klart kjøpt cx11! 4500 for et godt hd kamera er meget billig, du får omtrent ikke et dårlig hd kamera til den prisen... cx11 har komponentutgang slik at det går an å vise opptak også på eldre tv. Lenke til kommentar
torgeir_vn Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 tusen takk for svar:) du har nok rett med tanke på prisen. Lite truleg dei vil setje den ned fram mot jul. Men er det nokon som har erfaringer med dette kamera? Får eg mykje betre filmkvalitet med HF100? Lenke til kommentar
torgeir_vn Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Går det an å koble på ein mikrofon på cx11? Har skjønt dette går an på hf100 og få 5.1 lyd. Eg prøver framleis å halde liv i tråden min:) Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror den har sko på toppen, dvs du er nødt til å støtte Sony enda litt mer økonomisk for topp lyd. Canon har vanligvis 3.5mm inngang og kan bruke clasohlsonutstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå