Hotel Papa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hallais Noen som vet om et sted hvor man kan få en forfriskning av tidligere fag man hadde på vidregående? Jeg husker så og si ingenting av matten vi hadde, så det hadde vært greit å få tatt det litt opp igjen, før studier starter. Fint hvis det er et sted i Akershus/Follo. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tar for tiden 2MX ved Sonans Privatgymnas, kanskje det er noe for deg? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Hmm, jeg trodde ikke det skulle være så dyrt. Da tror jeg heller at jeg prøver å repetere litt på egenhånd. Anyway, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hei, Evenrud Hvis du vil ta matematikk 2MX, så anbefaler jeg deg å lese om dine muligheter som privatist, og kanskje denne artikkelen om hvordan man lykkes i matematikk. Helt til slutt, vil jeg si at også denne artikkelen om 2MX og 3MX er bra. Sa jeg siste? Hehe, du finner dessuten en haug av eksamensoppgaver med løsningsforslag der også. Lykke til med studiene. Endret 11. november 2008 av Daddlemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå