sofia2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 i går kvel , eg stusugde vifte me liksom gjør an rent.. men etter eg har gjort det så bygte lage alt for høg lyd,, eg vet ikkje ka som kjær? vifte lagde ikkje så høg lyd før men plus lagda an så høgd lyd at eg for vont i øyrene.. kan noen hjelpe meg... det? har dere noen tips? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Først og fremst, velkommen til forumet. Her skriver vi bokmål og nynorsk, ikke dialekt. Jeg blant annet, kjønner ganske lite av innholdet du har skrevet nå . Skriv på bokmål/nynorsk, så vil du få mer hjelp av forumbrukerne. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Høres ut som om vifta er presset eller drat ut av lageret. Eller at det har kommet lit for mye støv noen steder det ikke blr være det. Det enkleste er nok å bytte hele greia. Vifter som lager rare lyder er somregel klare for å stryke med. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er lurt å støvsuge vifta uten at den går rundt, Dette kan man oppnå ved å putte en finger på vifta mens man gjør dette, men det beste er nok å la være. Trykkluft på boks + støvsuger utenfor kabinettet greier å gjøre jobben like effektivt. Tror nok du må skifte vifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå