Gå til innhold

Hvilke spille har fått deg til å fremkalle mest følelser?


Anbefalte innlegg

å gråte over et spill er jo ikke så ille.. husker jeg gråt i flere timer da stebroren min sletta min lvl 78 necromancer på diablo 2..

 

Den... den er lei.

 

 

Jeg husker jeg har felt en tåre eller to over Lost Odyssey. Både for selve spillet og for drømmene, altså de flere sidene med tekst uten noe spilling i seg. Begge delene er fantastisk skrivekunst. For et spill...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Gears of War 2, Ler meg i hjel av Tickerne i Horde modus. (Den latterlige lyden)

 

Ble sur da Mass Effect på xbox 360 ikke var så stort som jeg trodde og altfor lett.

 

Den mest irriterende følelsen er loading tiden med heisene i Mass Effect.

 

Saints Row 2 som er det beste dustespillet siden GTA San Andreas.

 

GTA IV når jeg dytter folk ut i vannet, de svømmer opp og jeg dytter de ned igjen.

Lenke til kommentar
Gears of War 2, Ler meg i hjel av Tickerne i Horde modus. (Den latterlige lyden)

 

Ble sur da Mass Effect på xbox 360 ikke var så stort som jeg trodde og altfor lett.

 

Den mest irriterende følelsen er loading tiden med heisene i Mass Effect.

 

Saints Row 2 som er det beste dustespillet siden GTA San Andreas.

 

GTA IV når jeg dytter folk ut i vannet, de svømmer opp og jeg dytter de ned igjen.

Det spillet er så utrolig morsomt... Noe som også er gøy, er å ringe 911, slik at politiet kommer, men før de kommer der, slår du til en fyr, så han vil angripe deg, og når da politiet kommer, arresterer de de andre... Like morsomt vær gang

Lenke til kommentar

GTA IV når jeg dytter folk ut i vannet, de svømmer opp og jeg dytter de ned igjen.Det spillet er så utrolig morsomt... Noe som også er gøy, er å ringe 911, slik at politiet kommer, men før de kommer der, slår du til en fyr, så han vil angripe deg, og når da politiet kommer, arresterer de de andre... Like morsomt vær gang

 

Haha det skal testes når eg kommer hjem !!!

Lenke til kommentar

I GTA faktisk, når

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Du må drepe enten Dwayne, eller Playboy X... Var nokså spesielt, når Dwayne lå der og vred seg, og jeg måtte smelle siste hagleskudd i hodet på en god venn :'(

 

Spesielt når Mr. Playboy ringer og kaller meg en "coldharted motherfucker", og sier "I don't want to have anything to do with you, man"

 

PS: Drep Playboy, da får du huset, og Dwayne hater deg ikke etterpå... Dreper du Dwayne, mister du begge, dreper du Playboy, mister du ikke Dwayne...

Lenke til kommentar

Spill (konsoll) og følelser det har fremkalt:

FM07 (PC): GLEDE/STOLTHET - fy **** så deilig det er å rykke opp fra League 2 til League 1 når du blir tippa sist!

 

F.E.A.R. (X360): REDSEL/SKREKK - små jenter i røde kjoler med håret foran ansiktet som river kjøtt av skjelettene til folk er DRITSKUMLE.

 

Fallout 3 (X360): YDMYKHET - ut av Vault 101 første gang, amazing!

 

Og når man står i Tenpenny Towers og sprenger Megaton til h******...

 

 

Call Of Duty 4 (X360): STRESS/FRUSTRASJON/MESTRING - ligge ved pariserhjulet og forsvare seg mot horder av Fi - DET har skapt en del fortvilelse. Det var der det stoppa på Veteran. Og mestringsfølelsen når man greier Mile High Club...

 

SOCOM 2 (PS2): SINNE/MESTRING - okei, det er egentlig ikke SPILLETS feil, men med trådløs håndkontroller hender det seg at batteriene går tomme - og uten forvarsel. Når man spiller online og plutselig begynner å løpe rundt i ring fordi kontrolleren ikke gir noe signal til konsollen - DA går det ei kule varmt... Tar'n med fordi det er dette jeg husker spillet mest for. Det og at jeg på et tidspunkt var blant de 100 beste europeiske spillerne. UTEN cheating.

 

SOCOM 1 (PS2): SINNE - HER er det derimot spillets feil. Jeg synes hvertfall det ble UFATTELIG vanskelig når man hadde rundet det en gang og gikk opp en vanskelighetsgrad. 2'ern og 3'ern var mer balansert oppover.

 

Gears Of War (X360): Lett blanding av det meste, synes historien og omgivelsene var fantastiske, og motsatt var en del utfordringer innihelvetes vanskelige, spesielt på siste vanskelighetsgrad. Har ikke spilt 2'ern ennå, men gleder meg godt til det kommer i hus.

 

Det var et par - og det er en del flere som også har vakt sterke følelser.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Omtanke og en følelse av å hjelpe:

Fallout 3, fantastisk atmosfære og du føler at karakteren trenger din hjelp (navngitte karakterer, ikke random hunters og scavangers).

 

Historie og "Åh nei :("-følelse:

Half-Life 2 (: Episode 2).

Skikkelig trist når Eli døde :(

 

 

Største "Å FYTTI FAEN DETTE SKAL JEG ALDRI SPILLE IGJEN!":

F.E.A.R. - Definitivt. Helt mongoskummelt med den jævla jenta og "There's something in the water". Kombinert med usynlige soldater eller whatever og kontorlandskap! Helvete altså, verre enn Doom 3 og våpen eller lommelykt.

 

Sinne over idioti av et spill:

Crysis og fly den helvetes skraphaugen, ikke nok med det, du skal ta en dogfight med den og. Der ga jeg opp.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Sinne over idioti av et spill:

Crysis og fly den helvetes skraphaugen, ikke nok med det, du skal ta en dogfight med den og. Der ga jeg opp.

 

Den største skuffelsen i crysis må nok være de forbanna romvesna eller hva f*** det skal være, å fly den "skraphauen" må jeg si var noe av det morsomste!! Slutten er litt frustrerende når man ikke vet hvor man skal skyte(Dere som har spilt det skjønner sikkert)Men når du finner ut av det så er også denne siste delen av spillet ganske lett, siste "videoen" er også litt kul!! Men ikke akuratt et spill som bringer frem så mye følelser. Spesielt når man ikke liker romvesen, og i hvertfall ikke når man spiller warhead og romvesna kommer nesten med en gang!!!!

 

DRIT I ROMVESNA!!!!!

Det er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Kanskje du skulle lagt den enorme spoilern fra HL2 inn i litt spoilertags for de av oss som ikke har spilt EP:2 enda?

All taken care of.

Håper det ikke ødela for mye :whistle: .

 

Regnet med de fleste hadde kommet seg igjennom av de med interesse.

 

Joda, men hvem vet. Jeg spilte hvertfall ikke gjennom det før i sommer :p

 

Forøvrig veldig enig i det du sa. Har nesten aldri vært på gråten pga. et spill.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...