-maXter- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Slutten på call of duty 4, tror jeg aldri har hatt en så god følelse etter å ha spilt et spill. Litt vanneskelig å beskrive, det var en blandelse av stolthet, lettelse og så var det litt trist. Har følt det litt på samme måten i assassins creed. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 For meg må det være Call of Duty 4: Singleplayer delen! *SNIP* Fy f*** jeg ble lei meg Jeg blir lei meg når du spoiler hele spillet. Jeg blir lei meg når du quoter en som spoiler hele spillet i stedet for å få gjort noe med det. ;D Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Når jeg tenker følelser og spill, så forbinder jeg det alltid med Final Fantasy, spesielt 7, 8 og 10. Disse spillene er helt utrolige spør du meg. Samtidig har spill som Grand Turismo, World of Warcaft, Fifa, Age of Conan, CM (FM) og diverse andre gode spill satt inntrykk på meg, men på en helt annen måte. Alltid fint å tenkte tilbake på slike gode spill opplevelser. Får lyst å spille de igjen, eller gå tilbake i tid (gjelder mmo's og slik). Savner litt det samme i nye spill, de fleste har for stort fokus på grafikk og glemmer viktigheten av en god storyline. Det finnes selvfølgelig unntak, men til og med de nye gode spillene synest jeg ofte blir for korte, eller ikke dype nok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Gears 2, da Dom fant Maria.. Det var trist Endret 30. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Drømmefall: Den lengste reisen Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mitt tips til Scene i GeOW2: Var vel ikke tilfeldigvis når Marie og Dom ble "gjenforent"? Det stemmer, ja. Huff, enig der, den var bra. Likte at GeOW2 hadde mye mer story enn eneren. Elsket begge. Sterkt å se Don si 'I dont know what to do man..' De har jo alltid svar på ting, men i den situasjonen er han hjelpesløs.. Lenke til kommentar
Ldesu Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Grandia 2 Gammelt men utrolig bra spill. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror aldri jeg, som MANN, kunne GRÅTT av et spill LOL! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekte menn er trygge nok på seg selv som menn, og de tørr å vise følelser. Til en viss grad. Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan lage en liste: Zelda - Ocarina of time Det spillet er bare vakkert! Måtte spille det på N64 emulator da... Call of Duty 4 Blandt de mange scenene var atombomba og slutt-scenen... Call of duty 1 Var veldig rørt etter å ha spilt som Doyle i expansion-pack'en.. Man begynner med flyene, og skal slippe de bombene... Også driver man sånne ensomme spolerings-oppdrag etterpå! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Enkelt og greit Baldurs Gate 1 og 2 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jumping Flash Fy faen til minner denne videoen vekker. Dette var det første spillet jeg spilte i mitt liv. Jeg var ett år... Uforglemmelig soundtrack til tusen. Metal Gear Solid 3 Se filmen hos Youtube Ahh.. Herlige bilder som plopper opp i hodet mitt. Imagine this: Du sitter på rommet ditt og nyter et kvalitetsspill, MGS3. På rommet ditt ved siden av, spiller broren din "Her kommer vinteren" på full guffe så rommet ditt rister. Men du liker det. Du bryr deg ikke noe om at broren din dundrer hele huset med musikken sin. Fordi du liker musikken hans. Du liker MGS3. I tillegg passer det med årstiden du går inn i, nemlig vinteren. Og du kommer i godt humør. For ikke å snakke om storytellingen. Jokke & Valentinerne Se filmen hos Youtube Burnout 3: Takedown Det beste bilspillet jeg noensinne har spilt. Fy faen, det var sykt da det kom ut i 2004! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Når det gjelder humor: King's Quest VII "Bare 1 runde til nå": Heroes of Might and Magic III Endret 1. desember 2008 av NightReaper Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ekte menn er trygge nok på seg selv som menn, og de tørr å vise følelser. Til en viss grad. Kanskje den moderne tøffel er slik, men ekte menn stenger følelsene inne og tar på seg ett stein-ansikt av stål "Get over it.. adapt - overcome!" Uansett... gråte over ett dataspill? Uansett hvordan du vender og vrir på det så får jeg ikke det til å virke mandig... ikke engang moderne tøffel-mandig... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 At spillene ikke gir deg følelser eller inntrykk er jo egentlig bare et tap for deg, da. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 At spillene ikke gir deg følelser eller inntrykk er jo egentlig bare et tap for deg, da. Så du mener at når en mann ikke sitter og sipper på grunn av ett tv-spill, så er det ett tap? :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: dont make me laugh Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 At spillene ikke gir deg følelser eller inntrykk er jo egentlig bare et tap for deg, da. Så du mener at når en mann ikke sitter og sipper på grunn av ett tv-spill, så er det ett tap? :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: dont make me laugh Ja, Einstein (igjen)... fordi "sipping"(?) er den eneste følelsen som finnes. Hat og Sinne er 2 byer i Burkina-Faso. Er du ikke i stand til å vise følelser som hat og sinne er du i hvert fall verdens største pingle. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Half Life 1 og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå