Gå til innhold

Hvilke spille har fått deg til å fremkalle mest følelser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..kom på en til; AoC. (:p)

 

Grunnen er den helt utrolig fantastiske musikken i det spillet. Jeg kommer ikke over det. Hør på soundtracket, det er vilt bra. Det er ikke "det spillet som har fremkalt mest følelser hos meg", men jeg vil ikke at musikken skal bli glemt for alt det andre negative med spillet. :)

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

Call of Duty 4: Modern Warfare (Singe-player) er trist. Men veldig bra historie.

Men.. Det spillet jeg har blitt mest sint på, er Dark Messiah of Might and Magic. Hadde lite helse, og jeg sto på den store båten der fiendene kommer med pil-og-bue og skyter mot deg fra havna. Jeg ble drept ett sekund etter jeg lasta inn siste lagringspunkt. Jeg prøvde veldig mange ganger, men etter tjue ganger så ble det nok. Jeg kasta CD-hylla mi på veggen på andre sida av rommet... Ikke typisk meg å ta helt av slikt, men etter tjue ganger med loading ble det nok! :p

Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar

Chrono Trigger

Morsomt, trist og melankolsk. Mye takket være musikken til Mitsuda, karakterene, grafikkstilen og historien. For de som ikke har spilt det, les dette.

 

Shenmue II

Fantastisk gjennomført. Et spill man lever seg kraftig inn i. En av de få spillene som greier å formidle kjærlighet.

 

Ellers har man jo frykt, panikk, adrenalinkick og en generell lykkefølelse som de fleste bra spill formidler.

Lenke til kommentar

Jeg har fått gleden av å være med i World of Warcraft nesten fra starten av, og ingenting er som å se tilbake på eldgamle screenshots. Tårene triller nesten, da.

 

Og de 20 første levlene i Age of Conan er i mine øyne den største spillopplevelsen jeg noen gang har hatt.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

For meg må det være Call of Duty 4: Singleplayer delen! :)

 

 

Etter alt det jeg hadde gått sammen med mine soldater, fra første stund når jeg skulle ta en liten løype, til at jeg skulle stoppe atombombe å sprenge hele amerika!

Og til slutt, ser jeg kameratene mine død, og ser de lide på siden av meg, så kommer assistant fra russland og hjelper meg, og jeg får beskjed om at jeg er helt OK, men kameratene mine er døde.

 

Fy f*** jeg ble lei meg ;)

 

 

Spoiler lagt til.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
For meg må det være Call of Duty 4: Singleplayer delen! :)

 

 

Etter alt det jeg hadde gått sammen med mine soldater, fra første stund når jeg skulle ta en liten løype, til at jeg skulle stoppe atombombe å sprenge hele amerika!

Og til slutt, ser jeg kameratene mine død, og ser de lide på siden av meg, så kommer assistant fra russland og hjelper meg, og jeg får beskjed om at jeg er helt OK, men kameratene mine er døde.

 

Fy f*** jeg ble lei meg ;)

Jeg blir lei meg når du spoiler hele spillet. :(

 

Spoiler lagt til.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...