Gå til innhold

Hvilke spille har fått deg til å fremkalle mest følelser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda: Wind Waker og Twilight Princess

Slutten på Wind Waker er en ganske stor berg og dalbane. Først er du i forrundring hvor rå sluttkampen er. Og så får du den triste slutten.

 

Samme med Twilight Princess egentlig. Men syns slutten i seg selv er noe tristere her.

 

Beyond Good & Evil

Pej på slutten er ganske trist.

 

Half Life 2: Episode 2

Slutten er kanskje den mest emosjonelle jeg har gått gjennom. Å så trist!

 

Left 4 Dead

Panikk!, glede, desperasjon.. osv. Helt fantastisk.

 

Skal prøve å komme på flere senere...

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Kan vel også legge til den ene scenen i Call of Duty 4 etter man nylig har reddet en helikopter pilot og dratt henne til extraction point. Alt etter der vekte en del følelser når man gjorde det for første gang.

 

Dette da på 360 versjonen, der man har vibrasjonen fra kontrolleren som skaper en ganske god effekt i forbindelse med dette.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Støtter den CoD4 slutten... Trist slutt, og får deg til å føle at krig egentlig er et helvete...

 

Samme med Brothers in Arms, spesielt når...

 

 

Du vet at hovedpersonen blir gal ,og når vennene dør, alt blir veldig personlig liksom...

 

 

Er en liten detalj som helst ikke bør bli avslørt hvis man skal spille det... Utrolig bra spill, får deg til å tenke... Beste historien i et FPS må jeg si.... Iallfall som jeg kommer på

 

EDIT: woop woop, fikk til spoiler :)

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

The legend of Zelda: Ocarina of Time:

 

Magisk slutt, etter minutter, timer, dager var det over, det var slutt. Og jeg skulle "sendes" tilbake til der jeg var ment å være. For en slutt. Og når alt er over og verden er returnert til sitt gamle og Link setter sverdet tilbake der det hører hjemme, flyr Navi vekk. Kompanjong og hjelper gjennom et magisk eventyr. Ja jeg tror nok jeg må innrømme på det kraftigste at jeg ble rørt til tårer. Magisk er rette ordet.

 

The legend of Zelda: Twilight Princess

 

Du, på din hest, står på en steinbru. Du har nettopp felt din motstander som for øyeblikket daler mot elven under deg. Solen går ned bak deg og himmelen lyse orange. Du løfter ditt sverd samtidig som hesten steiler. Akompanjert av stemningsskapende musikk av beste kvalitet. Fremkalte litt ståpels.

 

Eller.

 

Twilight Princess hadde mange gode sekvenser, slutten er absolutt noe av det beste men den må nok se seg kraftig slått av Ocarina of Time nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Mafia har både ført til triste og gode følelser, men på slutten var jeg nesten på gråten :' (

 

Penumbra har ført til en god del redsel.

Mafia er også et spill som er fullt av følelser....

 

Penumbra førte til redsel, men hvordan i helvette jeg fikk til å bli en smule skremt aner jeg ikke....

Lenke til kommentar
Vil nå si at metal gear solid spillene har gitt meg noen følelser gjennom tidene.

Toppen av kaka var vel slutten på spill nr. 4; trist! ;)

 

Enig! Nå har jeg ikke vært igjennom 4 ennå, må nok vente litt på PS3. Men på slutten av MGS3 gråt jeg faktisk første gang jeg spilte igjennom, de etterfølgende gangene var det en tåre i øyekroken. Samt mye fra 1 og 2 som når Wolf dør.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...