måse Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 kom ikke på noe bra tittel i farten men Jeg har et spill som jeg skal lage et hjelpemiddel til skal se noe sånn ut jeg skal kunne skrive inn lvl og hvor lang tid jeg bruker per monster og drepe f.eks er jeg lvl 20 trenger jeg 660232 experience så skal jeg skrive hvor mye experience jeg får av hvert monster og hvor mange sekunder jeg bruker per monster. altså lvl 20 trenger jeg 660232 experience og bruker 6 sekunder per monster og får 1500 experience av hvert monster så jeg må drepe 440 monstere for og komme til lvl 21 og 6 sekunder * 440 monstere = 2640 sekunder som blir 44 minutter så da skal det stå at jeg blir og bruke 44 minutter til og levle til 21 og jeg får 1000 skill experience = sxp av hvert monster og trenger 10000 sxp for og få 1 sp altså når jeg har drept 10 monstere har jeg fått 1 sp, altså når jeg har drept 440 monstere har jeg fått 44 sp. http://forums.aeriagames.com/viewtopic.php...tor&t=24976 post 3 er source coden til en som har gjort dette, da den bare viser hvor mange monstre du må drepe for og levle. jeg vil ha full pakke hvor alt står.. spørsmålet er hvordan i svarten skal jeg få pakket alt det dær inn i programmet:P? noe spesiell vb har jeg ikke tenkt på, da jeg bare kan litt vb6 fra gamledager avansert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå