Gjest Guest_Nike_* Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vel, hvordan skal jeg begynne. Først vil jeg si at jeg er sammen med en jente, men det har gått 1 år og følesene vi hadde før, er ikke like sterke nå lenger. Store kranglenen handlet om sex, altså. Da hu var sammen med en annen før meg(en venn av meg), hadde hu sex med han etter noen mnd, med meg har det gått 1 år. Og vi har ikke gjort noe, ikke bare sex men også andre ting. Kanskje litt klåing, men ikke noe mer. Jeg spurte henne hvorfor hu ikke vil ha sex med meg eller andre ting, hu sier at jeg ikke er klar osv((og det gjorde meg litt irritert). Etter det har vi kranglet litt, så har jeg fått følelese for enn annen jente. Jeg og dama mi har ikke snakka med med hverandre i over 20 dager eller no, så det virker som om slutten er et sted. Den jenta jeg liksom "likte", altså førte gangen jeg så hu jente var det noe med henne jeg ville finne ut, og ble nesten forelsket:o. Jeg spurte vennen min om han kan snakke med henne, og hu er litt interessert. Det hu sa var at han virker som en hyggelig fyr, men jeg kjenner ikke ham så godt. Etter mange dager, jo mer tenkte jeg på henne, og ikke på dama mi i det hele tatt. Det første jeg ville var å få msn til hu jenta neste dag, men jeg er en pingle. Men på pcen dagen før, sa spurte vennnina om hu kan få msn min. Og det tenkte jeg det må jo seff være noe, hvorfor vil hu ha msn min da + vennen min har allerede sagt at jeg er inteerest osv. Så det lovet godt. Men min dama (så har vi egentlig slått opp, men det er ikke "bekreftet'" fra noen av oss). Det gikk mange dager, jeg chatta med henne, små flørta osv. Selvfølgelig trodde jeg at jeg hadde en sjanse, grunnen er rett og slett fordi hu ville ha msn min(er det rart?). Etter 1 uke, fikk jeg vite av noen at hu har følelser for en anne, som er 3 år eldre. Det kom som et sjokk for meg, og jeg er nå litt lei meg, fordi det er jente jeg vil virkelig bli kjent med osv. Så jeg trenger noen tips\hjelp. - Vært sammen med dama mi over 1 år(hu er ikke jomfru), hu vil ikke ha sex med meg, fordi hu er ikke klar, og at hu "angrer" + vi ikke har gjort noe mer enn å kline med hverandre. er dettte egentlig rart? - Den andre jenta jeg liker veldig godt, hva burde jeg gjøre ?. Den gutten som jeg fikk vite at hu liker, er ikke hvilken som helst gutt, det er en gutt som har høy "status" blandt andre, men er 3 år eldre..uf uf Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor gammel du er en en viktig faktor, pluss at veldig mange angrer første gangen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nike_* Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hu er 16. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du er sammen med henne bare for å ha sex så begynner jeg å lure. Men hun vil vente og hun følte at første gangen hennes var feil og hun var ikke klar, prøv å se saken fra hennes side. Hun er nok ikke klar mentalt. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vent med sexen hvis hun sier det. Jeg tviler på at hennes første sex-erfaring var en voldsomt behagelig opplevelse siden hun vil vente. Eventuellt dump henne hvis forholdet deres er slik som du fremstiller det. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Høres mer ut som han er ute etter fitte bare, istede for et forhold.. kjærlighet er ikke bare sex,sex,sex døgnet rundt.. og hu hadde sikkert bare en dårlig opplevelse første gang, du kan si til henne:Unnskyld for at jeg presser deg, men jeg håper vi bare kan legge dette her bak oss og glemme det? også håper du på at hu blir glad igjen og kanskje har skjønt at du ikke bare er ute etter fitte.... og det med eksen hvis det var første gang hun hadde sex, så hadde sikkert bare lyst til og vite hvordan det var, men fikk en dårlig opplevelse.... EDIT: Lykke til =) Endret 11. november 2008 av Masterdragn0 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vært sammen et år og du har ikke sluppet til? Nei, det hadde jeg aldri giddi, om hun ikke kan ofre noe naturlig en gang i løpet av et år så fortjener ho deg nok ikke. Slå opp og sjekk hvordan det ligger ann med ho andre, og make a move der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå