Gå til innhold

HDMI på den første Xboxen ?

Plankehaug

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en ny elite, men HDMI har jo ikke høyere oppløsning enn 600x(noe).

Har prøvd på 50" i stuen og 32" på rommet, mye bedre med sånn 6 kabler ting.

Men er det mulig å få høyere oppløsning gjennom hdmi? skulle gjerne brukt annlegget

edit: Fant ut av det :whistle:

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg betviler ikke at du så dette, Mala. Men tror du det kan være forskjell fra apparat til apparat (TV-merke altså) på hvordan de håndterer et innkommende analogt (komponent)signal? Jeg er ikke helt sikker på forskjellen oppleves like stor for alle der ute - og at man derfor kan risikere å sitte på hver sine tue og diskutere og argumentere mot hverandre på faktisk ulikt grunnlag som også har en teknisk forklaring - og ikke bare "øya som ser"?

Akkurat, var derfor eg startet innlegget med å si i mitt tilfelle :)

Husker når eg fikk HDMI boksen, da var eg rask med å koble opp begge boksene med hver sine repektable kabler for å skifte i mellom kanalene. Da var det lite forskjeller. Men når man har spillt over HDMI i lang tid, for og så plutselig gå tilbake til komponent, da er saken ein heilt annen :)

Så eg ha konkludet at på min TV, er det ein fordel med HDMI enkelt og greit. Det betyr da ikkje at det er tilfellet hos alle andre. Kan nevne det at eg har ein Sony Bravia 50" bakprojeksjons HDTV.

Og til han som spurte, du kan fint bruke din gamle HDD på Arcade ja!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...