Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd ang. urinlekasje som 18-åring

Anbefalte innlegg

eg er en jente på 18 år som har urin problemer og trenger bleie senga er våt nesten ver natt og noen genger på dagen so lekker det litt.

eg vill ikke si det mine foreldre det er flut

Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Velkommen til forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forvirrer meg mer om tull og tøys, men hvis dette er reale fakta du legger på bordet, har du ingen andre valg enn å dra til lege. Eller så kan du begynne med sånne bleier som bestemødre bruker, det er vel tena eller hva det nå heter?

ja de går av og til men eg får gå til legen en dag da :)

Lenke til kommentar
Dra til din lege. Anyway om dette er tilfelle(på måten du beskriver tråden din), bør du dra til en lege.

Kanskje en norsklærer også.

Uansett så tror jeg også en lege er det beste og kanskje eneste forslaget. Kan vel gjette på at du får voksenbleier på apoteket, men... hvor mange er det som har bruk for det egentlig? Er det så vanlig at man kan regne med å faktisk få tak i det?

Lege er dog sannsynligvis langt på vei det beste valget. Om det er noe medisinsk galt kan sikkert vedkommende hjelpe mye mer med dette enn en bleie kan, skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest anonym bleiebruker
Dra til din lege. Anyway om dette er tilfelle(på måten du beskriver tråden din), bør du dra til en lege.

men eg hater leger og eg har ikke fast lege vet du noen plass me kjøper over 60kg bleier

ja da du kan kjøpe bleier på abotek eller på nettet ikke noe problem med det

www.tena.no www.diaper.nu

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fins mange steder å få kjøpt bleier, apotek 1 fører attends voksenbleier: http://www.attends.no Bandagist kan være et mulig sted. http://www.apotekhjem.no er en apotek nettbutikk hvor du kan få det sendt hjem til deg hvis du ikke tør/vil gå personlig.

Hvis du virkelig har behov for bleier kan du ved å gå til lege etterhvert få blåresept slik at du får refundert deler av beløpet.

Uansett anbefaler jeg et besøk eller flere til www.diaper.nu som er et nettforum for bleiebrukere, enten de bruker det fordi de er inkontinente eller av andre grunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...