xxm0rtyque Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Som topic.. Kjøpte meg ett Logitech G51 Surround-anlegg fra jobben som jeg skulle ha stående sammen med 42" som jeg har koblet opp imot pcen.. Jeg fikk låne en blue-ray disk av onkelen min for noen uker siden, og alt så ut til å virke helt til jeg merket at stemmene og visse lyd-effekter ikke kom Har prøvd å spille av filmen i både VLC og Zoom Player, men ingen "stemmer" dukker opp, kunn bakgrunnsmusikk.. MEN når jeg skiftet audio device fra 5.1 til 2 Front 2 Rare så ble lyden bra.. Hva er feilen ?! Lenke til kommentar
deo4711 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvordan er anlegget koblet til din PC? Så langt jeg kan forstå så mangler du lyd i fronthøytaleren. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hvordan er anlegget koblet til din PC? Så langt jeg kan forstå så mangler du lyd i fronthøytaleren. Anlegget er koblet opp med 3 jack'er Grønn = Front høyre og venstre Gul = Rare høyre og venstre Sort = Sub og center Endret 10. november 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
deo4711 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nå vet jeg ikke hva slags lydkort du har, men jeg regner med at tilkoblingen er i overensstemmelse med lydkortet sin anvisning. Veldig ofte følger det sammen med lydkortet programvare for å sjekke lydutgangene. Har du noe slikt tilgjengelig som kan dokumentere at du har koblet til kanalene korrekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå