djgudleif Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Faen hvor utrolig latterlig det er å si "De som ikke trur på noe må ha det kjedelig." Jeg klarer da å more meg uten å måtte tru på alle mulige tusser og troll. Er det så latterlig å håpe på at vi ikke er tilfeldige? Hvis vi virkelig er tilfeldige vil det si at kjærlighet bare er en kjemisk reaksjon i kroppen som ikke behøver å bety en dritt. Da hadde ikke jeg orket å leve lenger hvertfall. Kjedelig var kanskje litt feil ord å bruke men... Ønsker bare at det skal finnes noe annet i verden. Håper på at vi ikke er tilfeldige. Og når sa jeg noe om at det er latterlig å håpe/tru at det finnes et liv etter døden og at vi mennesker ikke bare er tilfeldige? Det skal selvfølgelig være lov å ha sine teorier og håp om hva som kommer til å skje, men skal da faen ikke begynne å "kritisere" (eller hva nå jeg skal kalle det) alle de som velger å ikke tru på noe. Kritiserer ingen. Hørtes kanskje sånn ut, men da ordla jeg meg feil, eller bare sa noe. Folk får tro hva de vil, jeg respekterer det. Du tenker for mye! Du er like ubetydelig som bakteriene på huden, du er så latterlig liten og ubetydelig at man nesten ikke skulle tro at det går. Edit: Du av 500 millioner sædceller i den ejakulasjonen fikk leve. Hvis alle som hadde hatt potensiale til å leve fikk det hadde vi utnumerert sankornene i Sahara for lenge siden. Og du sutrer! Vær heller glad for at du FÅR leve, at du FÅR gjøre alt du gjør, istedet for å sutre over ting du aldri får. Du ble til og med født i Norge! Det er som å vinne jackpot i lotto og bli skuffa når V75'en ikke tikker inn. Hvis livet virkelig var som det første du sa der hadde jeg drept meg selv pronto. Jeg tenker for mye? Orker ikke gå rundt og godta alt heller da... Forresten så har jeg egentlig min livsfilosofi, men den holder jeg for meg selv, for den kan ikke skrives med ord. Nå har dere gjort nok latter av meg, fortsett med det tråden var ment for i stedet. Endret 11. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
random85 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 er jo en del fotsteglyder i taket, gjelds det?pluss noen skygger da SAMME HER! Ting som detter ned på gulvet. Ting som ruller over meg. Engang ble jeg shittredd da det hørtes ut som at det var noe fra taket som datt ned og gikk over gulvet... Men fra SPØK til alvor :!: Jeg tror på spøkelser ja. Det finnes mange dimensjoner der ute. Men har selv ikke opplevd noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Æ ha itj sætt spøkels, men æ ha sett spekpøls! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du ble til og med født i Norge! Det er som å vinne jackpot i lotto og bli skuffa når V75'en ikke tikker inn. Tror du har misforstått litt. Ingen "kunne ha blitt født et annet sted enn X-sted". Man er den man er. Jeg for min del er født i Norge av norske foreldre, og er norsk. Har ingenting med flaks eller religion å gjøre. Jeg er bare født her, og kunne ikke ha blitt født et annet sted, for hadde jeg blitt født et annet sted, så hadde det ikke vært meg som ble født på det stedet, men en helt annen person. Selvfølgelig kunne foreldrene mine ha flyttet til Afghanistan og blitt geitebønder, akkurat rett før jeg skulle fødes, men hva er vel sjansen for det, når forfedrene mine har holdt til i Norge, Sverige og Danmark i over tusen år? Nei, jeg har ikke misforstått. Man har flaks om man blir født i Norge. Lenke til kommentar
random85 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Æ ha itj sætt spøkels, men æ ha sett spekpøls! Konstruktivt! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm, hva skjer når noen dør egentlig?Det blir vel noen nye forgreninger i den 5. dimensjon, siden det er aldri 100% sjanse for å dø av noe. Så det vil si at personen lever videre i andre tidslinjer. Kanskje det skapes et ormehull når noen dør, som linkes til disse tidslinjene. Kanskje hvis man står på riktig sted til riktig tid så vil man se eller høre gjennom dette ormehullet. Da er det mulig at det ser og høres temmelig rart ut. Blæ, denne teksten ble absolutt ikke som tankene i jeg hadde i hodet. EDIT: Forresten, hvis det skulle bli skapt ormehull når man døde, så ville det blitt skapt ormehull når man kastet mynt eller krone, så bare glem det jeg skrev. Eller kanskje man kan definere "sjelen" som noe som kunne lagd et ormehull hmm. Men vil si at om man dør eller ikke, er det samme som mynt eller krone foreløpig, sånn helt vitenskapelig sett. Uhm, hæ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei, jeg har ikke misforstått. Man har flaks om man blir født i Norge. Det har ingenting med flaks å gjøre for etniske nordmenn sin del. Kun om man er innvandrer, og foreldrene ens kom hit for 10 år siden, da har man flaks om man blir født som norsk statsborger, siden foreldrene KUNNE ha vært i et helt annet land, hvor det står ille til. Man er heldig som oppsto som sædcelle hos en person fra Norge. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Som Frohman sier. Ettersom det er helt tilfeldig hvem man får som foreldre (eller at man blir den man blir), så er det ren og skjær flaks. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg må si at jeg har hatt mine tvil da jeg var liten. I 7-11 års alderen. Quoter meg selv: Hvorfor meg, hvorfor kan jeg bare kontrollere meg.Bare se igjennom verden med mine øyne? Det er rart og tenke på at det er bare "meeeg", er andre roboter? Aliens? Når jeg dør er alt svart? Når sovner jeg virkelig? Hvordan er det og være død? Gud jeg plaget meg selv da jeg var liten. Må være en eller annen form for sinnsforstyrrelse og tenke på hvorfor det bare er meg og bare meg jeg kan styre. Kultleder anyone? Endret 19. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du er nok langt i fra alene om å ha tenkt (tenke) de tankene Er som teorien om at alle ser forskjellige farger, men ettersom vi lærer fargenes navn som små så er det umulig å si. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du er nok langt i fra alene om å ha tenkt (tenke) de tankene Er som teorien om at alle ser forskjellige farger, men ettersom vi lærer fargenes navn som små så er det umulig å si. Morsom tanke, men jeg tviler. Trossalt, så er det jo mørke og lyse farger, som i storgrad bestemmer hvorvidt vi kan se ting. Dessuten hadde jo kamuflasje aldri funket om vi så forskjellige farger. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hvis f.eks. grønn kamuflasje ses som rødt, så ville jo alt rundt også se ut som rødt? Klumsete forklart, men men Endret 19. november 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis f.eks. grønn kamuflasje ses som rødt, så ville jo alt rundt også se ut som rødt? Klumsete forklart, men men Ikke kamuflajsen også inneholdte gule prikker, da de kan bli blå for noen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Men da ville de det også være blått i miljøet man prøvde å gjemme seg i, ellers ville det ikke vært gule prikker der Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg må si at jeg har hatt mine tvil da jeg var liten. I 7-11 års alderen. Quoter meg selv: Hvorfor meg, hvorfor kan jeg bare kontrollere meg.Bare se igjennom verden med mine øyne? Det er rart og tenke på at det er bare "meeeg", er andre roboter? Aliens? Når jeg dør er alt svart? Når sovner jeg virkelig? Hvordan er det og være død? Gud jeg plaget meg selv da jeg var liten. Må være en eller annen form for sinnsforstyrrelse og tenke på hvorfor det bare er meg og bare meg jeg kan styre. Kultleder anyone? Har tenkt det samme, maaange ganger. (Da robot-delen) Se for deg at du er den eneste personen på hele jorden, hvor alle andre er avanserte roboter med utrolig bra konstruert AI - og alle de andre lever i andre galakser far, far away. ...ikke umulig? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Moren min og en vennine fant engang en mann som hadde hengt seg. Dagen etter dro kjærsten til venninen ut til stedet der de fant mannen, og tok et bilde. Da bildet ble fremkalt var det en blå skygge presist på det stedet mannen hadde hengt. Scary! Jeg tror dette bare har en naturlig forklaring, mens mamma er blitt overbevist at alle har en sjel. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja den naturlige forklaringen er det overnaturlige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå